- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مشکلی در تامین آب شرب مشترکان وجود ندارد

Posted By admin On مرداد ۳۰, ۱۴۰۲ @ ۷:۵۷ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان ‎غربی گفت: با اقدامات انجام شده در سال‎جاری، تامین آب شرب مشترکان با جدیت دنبال می‌شود و هیچ مشکلی در تامین آب مشترکان وجود ندارد.
به گزارش آراز آذربایجان، محمد اشرفی ، بیان کرد: تامین آب ۷۱۳ هزار مشترک شهری و ۳۲۰ هزار مشترک روستایی از طریق ۲۷۴ حلقه چاه در شهر‌ها و ۸۳۵ حلقه چاه در روستاها، ۱۴ دهنه چشمه در شهر‌ها و ۸۰۰ دهنه چشمه در روستا‌ها و ۳۸ رشته قنات در سطح روستا‌های استان انجام می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر ۴۷ شهر و یک هزار و ۹۸۹ روستای استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند.اشرفی، ظرفیت کل تولید آب در شهر‌های استان را ۱۱ هزار و ۹۰۰ لیتر بر ثانیه و در روستا‌ها را سه هزار و ۲۵۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و افزود: کاهش نزولات آسمانی در سال‎های اخیر موجب کاهش چشمگیر در دبی استحصالی از منابع زیرزمینی شده است.
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‎غربی در این راستا و برای مقابله با این پدیده و تامین آب شرب مشترکان اقدامات مهمی را برنامه ریزی و در دستورکار خود قرار داه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‎غربی ۱۱۵ مورد مهندسی مجدد تجهیزات تأمین آب در چاه‎ها و چشمه‎ها را از جمله این اقدامات برشمرد و اظهار کرد: این اقدام منجر به پایداری تولید یا افزایش تولید آب در بیش از ۲۵۰ روستا با ظرفیت ۲۲۰ لیتر بر ثانیه شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d9%8a-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d9%85%d9%8a%d9%86-%d8%a2%d8%a8-%d8%b4%d8%b1%d8%a8-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%af%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.