نماينده مردم تکاب در مجلس شوراي اسلامي:

مردم از ۹۵ درصد اقدامات تروریستی بر علیه کشور اطلاع ندارند

مردم  از ۹۵ درصد  اقدامات تروریستی  بر علیه کشور  اطلاع ندارند

گروه خبر:نماینده مردم تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات زیادی بر علیه امنیت ملی کشور انجام می‌شود که بیش از ۹۵ درصد آن‌ها خنثی می‌شود و مردم در جریان آن قرار ندارند.
به گزارش آراز آذربایجان،حسن همتی رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران بیست شبکه پنجم سیما در خصوص حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: تشکیلات تروریستی هدفشان اجرای سیاست‌های آمریکا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است. بار‌ها این اقدامات در کشور ما انجام شده و در کشور‌های دیگر هم این اتفاقات رخ داده است.وی بیان کرد: هدف دیگر دشمنان این است که بگویند امنیت ایران خدشه دار شده است، اما امنیت پایدار ما توسط نیرو‌های سپاه و سایر نیرو‌های امنیتی حفظ شده است. مهیا کردن فضای اغتشاش و ناامنی را می‌توان مهمترین دلیل این اقدامات تروریستی معرفی کرد.نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی صحنه گردان این اقدامات هستند. داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته، اما نیرو‌های سپاه در حالی بررسی هستند که این اقدام توسط چه گروهی انجام شده است و بعد از نتیجه گیری دقیق به مردم گزارش نیرو‌های امنیتی را اعلام خواهیم کرد.همتی با بیان اینکه کمیته امنیت در کمیسیون امنیت ملی وظیفه بررسی شرایط امنیتی کشور را بر عهده دارد و همکاری تنگاتنگی با نهاد‌های امنیتی دارد، ادامه داد: یکشنبه که این حمله انجام شد جلسات متعددی برگزار شد و تیم کمیسیون امنیت ملی عازم شیراز شده تا حادثه را به طور دقیق در کنار نیرو‌های امنیتی بررسی کنند.رییس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا و هم پیمانان خود که داعش را تشکیل داده‌اند هدفشان ادامه یافتن فعالیت این گروه تا ۲۰۳۵ است. این گروه به دنبال تقویت حاکمیت خود کشور‌های اسلامی بود، اما در حال حاضر در حال دست و پا زدن هستند و می‌خواهند بگویند که مثل گذشته در حال فعالیت هستند.
همتی افزود: با توجه به توانمندی‌های ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی با به کارگیری عوامل داخلی درصدد ضربه زدن به امنیت کشور برمی‌آیند. برای رسیدگی به وضعیت این افراد تصمیم گیری‌هایی شده است البته اقدامات زیادی بر علیه امنیت ملی ما انجام می‌شود که بیش از ۹۵ درصد آن‌ها خنثی می‌شود و مردم در جریان آن قرار ندارند.
وی گفت: اقدامات نهاد‌های امنیتی طرح و برنامه‌های خودش را دارد و این تشکیلات نمی‌توانند تمام مسائل را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند، اما باید این ارتباط به وجود بیاید.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


سه + 2 =