رييس شوراي اسلامي شهر اروميه:

مرحوم حسنی نماد امنیت پایداری و استقامت آذربایجان_بود

مرحوم حسنی  نماد امنیت  پایداری و استقامت  آذربایجان_بود

گروه خبر: رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مرحوم حسنی، نماد امنیت، پایداری و استقامت آذربایجان بود و به‌صراحت می‌توان گفت که امنیت امروز منطقه را مدیون رشادت‌ها و شهامت‌های این بزرگوار و هم‌رزمانش هستیم.
به گزارش آراز آذربایجان، نقی کریمی در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن و روز فرهنگی ارومیه که در بیت مرحوم شیخ‌غلامرضا حسنی برگزار شد، اظهار کرد: مرحوم حسنی یک مجاهد بزرگ بود که با رشادت‌ها و اجتهاد خود توانست آذربایجان را در آن دوران سخت انقلاب و جنگ تحمیلی از دست دشمنان اسلام و انقلاب نجات دهد.
وی با بیان اینکه نتوانسته‌ایم شخصیت واقعی و مجاهدت‌های ایشان را به نسل‌های امروزی انتقال دهیم، افزود: یکی از بزرگ‌ترین کم‌کاری‌های ما این بوده است که نتوانسته‌ایم آنگونه که باید شخصیت واقعی و مجاهدت‌های این بزرگوار را به نسل‌های امروزی انتقال دهیم و شاید بتوان گفت که فقط۱۰ ?? درصد این کار را انجام داده‌ایم.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خصوصیات شخصیتی مرحوم حسنی توصیف‌نشدنی و خاص بود و این خصوصیات، اجتهاد، شهامت و شجاعت آن بزرگوار بود که باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود و امیدوارم جوانان و نسل‌های بعدی کم‌کاری‌های ما را جبران کنند.
کریمی با تاکید بر این که پیام تاریخی ایشان باید همیشه زنده بماند، تصریح کرد: مرحوم حسنی نماد امنیت، پایداری و استقامت آذربایجان بود و به‌صراحت می‌توان گفت که امنیت امروز منطقه را مدیون رشادت‌ها و شهامت‌های آن بزرگوار و هم‌رزمانش هستیم.
کریمی در ادامه با بیان اینکه ایشان یک چهره شاخص و صادق بود که متأسفانه به شخصیت والای او پرداخته نشده است و چهره‌های ماندگار را نمی‌توان تخریب و خدشه‌دار کرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


یک − = 0