محدودیت‌های کرونایی شب یلدا در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

محدودیت‌های کرونایی شب یلدا در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید مردم و اصناف در محدودیت های شب یلدا همکاری کنند و در این راستا، محدودیت‌های شب یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه اجرا می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدمهدی شهریاری در برنده زنده تلوزیونی “ساغلیق و یاشایش” با تاکید بر نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار داشت: تردد خودروها طی روزهای۲۹و ۳۰ آذرماه در ساعت۲۰ تا چهارصبح به منظور پیشگیری و کاهش حجم ترددهای درون شهری و برون شهری و جلوگیری از دورهمی های شب یلدا، ممنوع است.
این مسئول با بیان اینکه فعالیت اصناف به جز مشاغل گروه یک در شهرهای آذربایجان غربی طی روزهای اعلام شده در ساعت ??۱۸ به پایان می‌رسد، افزود:بی‌تردید تداوم همکاری مطلوب مردم استان مانع شکل‌گیری موج چهارم کرونا که به مراتب سخت‌تر است خواهد شد و در این راستا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت‌ها راه مقابله با کرونا است.
وی با اشاره به اینکه بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مدیریت بیماری کرونا بسیار موثر است گفت: با پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده و در حال افتتاح، شاخص برخورداری استان از تخت بیمارستانی و سلامت از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.وی با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت نسبتا با ثبات امروز محصول یک همکاری جمعی است.
وی با تاکید بر تداوم همکاری مناسب مردم در پیک دوم بیماری کرونا افزود: متاسفانه اگر حتی بخش کوچکی از مردم همراهی نکنند پیک بعدی بیماری بسیار سخت تر خواهد بود.شهریاری افزود: باید مردم و اصناف در محدودیت های شب یلدا همکاری کنند و در این راستا، محدودیت‌های شب یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه اجرا می‌شود.وی با اشاره اینکه بخش‌های مختلف اقتصادی استان دچار خسارت‌های مالی فراوان شده و تدابیر جبرانی در نظر گرفته شده نیز طبق انتظار نیست افزود: از اصناف و بخشهای مختلف اقتصادی بابت محدودیت هایی که صرفا برای حفظ جان خودشان و مردم اجرا شده و منجر به خسارت‌های مادی برای آنها شده باید عذرخواهی کرد.
وی با اشاره به اجرای خوب طرح محله محور شهید سلیمانی ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری مردم و اجرای دقیق محدودیت ها از سوی متولیان امر شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


هفت − = 5