معاون سياسي و اجتماعي استاندار :

مجلس قوی عاملی اثرگذار در توسعه کشور است

مجلس قوی  عاملی اثرگذار  در توسعه  کشور است

گروه خبر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور و استان گفت: وجود مجلسی قوی عاملی اثرگذار در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان،رضا ابراهیمی در همایش زنان تاثیر گذار در ارومیه افزود: برای دستیابی به این هدف مهم باید دنبال افرادی بود که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری چهار راهبرد شامل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت را برای انتخابات پیش رو تعیین کرده اند که مسوولان اجرایی حول این چهار محور برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند.
وی ادامه داد: مسوولان استانی وظیفه اجرای انتخابات براین چهار محور را دارند و در کنار انتخاب اصلح باید انتخابی براساس تراز انقلاب انجام شود که این موضوع نیازمند آگاهی سازی است و انتظار می رود زنان این سرزمین در این حوزه هم ورود جدی داشته باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در کنار این موارد، موضوع مشارکت نیز مطرح است چراکه دشمن درصدد است تا مشارکت پایین باشد که باید با حضور پرشور خود، این توطئه دشمن را خنثی کنیم.
ابراهیمی گفت: این انتخابات مثل دوره های پیشین مهم است و همیشه مردم این خطه شگفتی ساز بوده اند و این دوره هم یک انتخابات رقابتی و با مشارکت بالا خواهیم داشت.
وی همچنین با اشاره به جایگاه رفیع زن در دین مبین اسلام افزود: مقام زن یک مقام رفیع است و زنان ما تربیت نسل را در عرصه های مختلف دوشادوش مردان سرزمین برعهده داشته اند.
وی اضافه کرد: زنان این سرزمین در تمامی حوزه ها حضور فعال دارند و دوشادوش مردان تلاش می‌کنند و به رغم شیطنت های دشمنان، بانوان از جایگاهی والا در کشور برخوردار هستند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس درخشیدند و حماسه آفرینی کرده اند، در دامن مادران پرورش یافته بودند و به همین دلیل امروز دشمنان عفت و پاکدامنی زنان ما را نشانه گرفته اند.ابراهیمی ادامه داد: دشمنان دنبال ترویج بی بند و باری در این عرصه هستند و باید همیشه حواسمان به این مسأله باشد و نسبت به جوانان باید نقش اصلی خودمان را انجام دهیم.
وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: دولت در شرایط خاصی کشور را تحویل گرفت که خالی بودن خزانه، تورم ۶۰ درصدی، سیاست خارجی تعطیل و بی توجهی کشورهای اروپایی به انجام تعهدات از جمله شرایط آن زمان بود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم مردمی بوده و نگاه دولت به ظرفیت‌های داخلی است، اضافه کرد: ضمن تمام اقدامات انجام شده لازم بود دیپلماسی منطقه ای فعال شود که در مدت زمان کوتاهی شاهد انجام این اقدام بودیم و رییس جمهور امروز بیش از ۲۰ سفر بین المللی را انجام داده و اسناد بین المللی خوبی به امضا رسیده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: دولت با تمام توان کار می کند تا با تحقق این برنامه ها در حوزه های مختلف تاثیر بگذارد.
وی ادامه داد: نگاه دولت به مناطق محروم و کم برخوردار است که در این راستا در آذربایجان غربی به تمام ۲۰ شهرستان سفرهای چندگانه انجام و یک راهبرد چهار ساله برای مدیران دستگاه ها ترسیم شده تازمینه ارتقای شاخص های مختلف فراهم شود.
ابراهیمی با بیان اینکه پیگیری های لازم برای بازگشایی مرزهای جدید برای بهره مندی مردم از مزایای این بخش در دست انجام است، گفت: در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز اقداماتی خوب در این استان انجام شده و نیازمند تقویت روز افزون این حوزه ها هستیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


5 + = یازده