مديرکل سازمان صنعت و معدن آذربايجان غربي:

قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان افزایش نمی یابد

قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان افزایش نمی یابد

گروه خبر: مدیرکل سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هیچ مصوبه ای برای گران شدن کالاهای اساسی تصویب نشده است و تمامی این اقلام با قیمت عرفی و مصوب در بازار توزیع خواهند شد.
محمد دهقان با اشاره به قیمت اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قیمت اقلام اساسی مصوب تنظیم بازار که توزیع آن از سوی دولت حمایت و پیگیری می‌شود در ایام ماه مبارک رمضان هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و نظارت و بازرسی ویژه‌ای در زمینه توزیع مناسب و نرخ محصولات اعمال خواهد شد. به گزارش آرازآذربایجان ، محمد دهقان اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان قیمت اقلام پرمصرف در این ماه بخصوص زولبیا و بامیه بررسی و به تصویب اعضاء کمسیون نظارت استان رسید.وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال همشهریان عزیز کالا های اساسی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ ، برنج ، روغن نباتی و شکر به قیمت تعاونی توزیع خواهد شد.سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی یادآور شد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در مواد غذایی پر مصرف در ماه مبارک رمضان قیمت جدید این اقلام به تصویب اعضاء کمسیون نظارت رسید.
وی ادامه داد: قیمت زولبیا و بامیه بصورت تک نرخی از بابت هرکیلو ۱۷۰ هزار ریال ، حلیم ازبابت هرکیلو ۱۸۰هزار ریال ، آش رشته ۱۶۰هزار ریال و ۱۴۰ هزار ریال دردومین جلسه کمسیون نظارت استان که به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان تشکیل شده بود به تصویب رسید.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در خصوص ساعات کاری غذا خوری ها و نانوایان نیز بیان کرد: نانوایان بربری، سنگک و نان روغنی باید از ساعت ۱۴ ظهر شروع به کار کنند.
دهقان با اشاره به ممنوع فعالیت غذا خوری ها در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: نحوه کار کرد غذاخوری ها در ایام ماه رمضان هیچ واحدی اجازه فعالیت ندارند به استثناء واحدهایی که از سوی اداره اماکن عمومی مجوز فعالیت داشته باشند مجاز به کار کردن هستند.وی در پایان جلسه از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد های صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


3 × هشت =