استاندار:

قول بدون پشتوانه اجرایی در سفرهای شهرستانی داده نمی‌شود

قول بدون پشتوانه اجرایی در سفرهای شهرستانی داده نمی‌شود

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه دولت به حل مشکلات مردم گفت: در سفرهای استانی و شهرستانی، قولی داده نمی‌شود که پشتوانه اجرایی نداشته باشد.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در جمع مردم بخش نازلو و شهر نوشین از توابع شهرستان ارومیه افزود: البته قولی هم داده نمی شود، که مغایرت قانونی داشته باشد.
وی اضافه کرد: البته سعی می کنیم برای احقاق حقوق مردم، موارد قانونی لازم را مورد بررسی قرار داده و راهکار قانونی ایجاد کنیم.
استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از برنامه های دولت سیزدهم، رسیدگی به مشکلات مردم مناطق مختلف است و سفرهای شهرستانی هم در همین راستا انجام می شود.
معتمدیان تاکید کرد: ما در صدد هستیم در این سفرها بتوانیم تصمیماتی بگیریم که دغدغه مردم رفع شود.وی با اشاره به وجود محدودیت های مالی برای اجرای طرح های مختلف اضافه ‌کرد: البته در صدد هستیم تا بتوانیم بر اساس ظرفیت ها و بسیج امکانات در مجموعه دولت و نهادهای انقلابی و بخش خصوصی، مشکلات را حل کنیم.
وی ادامه داد: برای حل‌این مشکلات نیازمند هم‌افزایی بخش های مختلف هستیم.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل زمین های کشاورزی در بخش نازلو گفت: هفته آینده جلسه ای در این خصوص و برای حل مشکل برگزار می شود.معتمدیان در خصوص سد نازلو اظهار کرد: سعی داریم باهمراهی وزارت نیرو، این مشکل هم با لحاظ وضعیت دریاچه ارومیه رفع شود.وی افزود: صدور اسناد اراضی کشاورزی از اقدامات دولت است که در این خصوص کارکمی شده ولی با دستور رئیس جمهوری همه دستگاه های متولی در استان پای کارمی آیند تا اسناد مالکیت مردم را تا پایان دولت نهایی کنیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


4 − = یک