عملیات راهسازی در ۶ قطعه از محور حیدرآباد به پیرانشهر در دست اجراست

عملیات راهسازی در ۶ قطعه از محور حیدرآباد به پیرانشهر در دست اجراست

آرازآذربایجان،مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام برای اتمام بهبود مسیرهای منتهی به پایانه‌ مرزی تمرچین گفت: عملیات راهسازی در ۶ قطعه از محور حیدرآباد به پیرانشهر در دست اجراست
سیدمحسن حمزه لو عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات راهسازی در مسیرهای منتهی به پایانه‌ مرزی تمرچین افزود: در راستای بهسازی و توسعه این مسیرها و تسهیل تردد زائران حسینی تا اربعین حدود ۲۰ کیلومتر از این محور زیر بارترافیک خواهد رفت.
وی با اشاره به توجه ویژه این اداره کل برای توسعه مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و سهولت تردد زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: اکنون اجرای عملیات راهسازی در ۴۷ کیلومتر از محور حیدرآباد تا پیرانشهر در حال انجام است.
حمزه لو ادامه داد: محور حیدرآباد – نقده که حدود پنج کیلومتر دیگر از این محور تا اربعین امسال به اتمام می‌رسد که با این حساب حدود ۱۳ کیلومتر از این مسیر ۱۹ کیلومتری تعریض و بهسازی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: محور نقده – پیرانشهر به طول کلی ۴۱ کیلومتر بوده که ۹.۵ کیلومتر از آن طی سال‌های گذشته تبدیل به بزرگراه شده و زبر بار ترافیک رفته است.
حمزه‌لو یادآور شد: باقی مانده این محور که هنوز تعریض نشده نیز ۳۱.۵ کیلومتر است که تا اربعین امسال عملیات اجرایی حدود ۱۳ کیلومتر از محور بزرگراه بین‌المللی نقد به پیرانشهر به اتمام می‌رسد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


8 + شش =