استاندار آذربایجان غربی:

ظرفیتهای آذربایجان غربی در سطح ملی و بین المللی معرفی شوند

ظرفیتهای آذربایجان غربی در سطح ملی و بین المللی معرفی شوند

آراز آذربایجان،استاندار آذربایجان غربی گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری استان مغفول مانده است.
محمدصادق معتمدیان در ادامه سفر به شهرستان خوی در جلسه با اقشار مختلف مردم که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های ارزشمند استان و شهرستان خوی در سرمایه گذاری اظهار کرد : ظرفیت های ارزشمند سرمایه گذاری استان علی الخصوص در خوی مغفول مانده است و ضروری است این ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللی معرفی شوند.
وی با بیان اینکه جاذبه های زیادی در بخش گردشگری در سطح شهرستان خوی داریم و شهرفیرورق یکی از نمونه های برتر گردشگری است که باید نسبت به تامین و تکمیل زیر ساخت های آن اقدام مناسبی شود، ادامه داد : در بخش معدن نیز ظرفیت های ارزشمندی در سطح شهرستان خوی وجود دارد که امیدواریم با اکتشافات جدیدی که در سطح معادن داریم شاهد تحولات خوبی در توسعه استان از طریق سرمایه گذاری معادن باشیم.
معتمدیان با اشاره به باغات حاصلخیز شهرستان خوی و تنوع میوه های هسته دار در این شهرستان تصریح کرد: باید از خام فروشی محصولات کشاورزی بدست دلالان جلوگیری شود. جایی که خام فروشی باشد علاوه بر اینکه دسترنج کشاورزان به یغما می رود بیکاری هم افزایش پیدا می کند.
استاندار آذربایجان سفر رییس جمهور به آذریایجان غربی را نشان اقتدار و امنیت در مرزهای غربی کشور عنوان کرد و گفت: پیام منطقه ای حضور رییس جمهور این بود که امنیت کامل در آذربایجان غربی و مرزهایش برقرار است.
معتمدیان تصریح کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی تصمیمات و مصوبات خوبی برای شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


2 + چهار =