دادستان عمومي و انقلاب اروميه:

طی ۶ ماه آینده تمام نقاط حادثه خیز آذربایجان غربی باید اصلاح شود

طی ۶ ماه آینده تمام نقاط حادثه خیز  آذربایجان غربی  باید اصلاح شود

گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با بیان اینکه در حدود ۶ سال گذشته بیش از ۵۸ نقطه حادثه خیز شناسایی شده که تنها ۱۱ مورد آن مرتفع شده است، گفت: در ۶ ماه آینده باید تمام نقاط حادثه خیز استان اصلاح شود.
به گزارش آراز آذربایجان،حسین مجیدی در جلسه بررسی تصادفات درون شهری و برون شهری و اهتمام برکاهش سوانح جاده ای که با حضور مدیران دستگاههای متولی و مسوولان قضایی استان برگزار شد، ادامه داد: پس از ۶ ماه در نقطه حادثه خیز اگر حادثه ای رخ دهد، مدیر مربوطه تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد.
وی به روشنایی راههای ارتباطی و مواصلاتی اشاره کرد و افزود: در ۲ ماه آینده نباید هیچ راه ارتباطی بدون روشنایی باشد و تمام نقاطی که نیازمند روشنایی هستند، اعم از درون شهری و برون شهری از روشنایی بهره مند شوند.
دادستان ارومیه بر نصب دوربین در راههای ارتباطی تاکید کرد و گفت: طی ۶ ماه آینده باید نصب دوربین ها صورت گیرد و اگر استانداردهاو مولفه های کشوری درحوزه نصب دوربین رعایت نشود، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
مجیدی به رفتارهای پرخطر برخی رانندگان اشاره کرد و افزود: کورس گذاشتن و نظم عمومی را برهم زدن و آرامش خانواده ها را به هم ریختن تشکیل پرونده کیفری را به دنبال خواهد داشت.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


2 + = چهار