سینما نیازمند فیلم خوب است

سینما نیازمند فیلم خوب است

گروه فرهنگی:یک تهیه کننده سینما گفت: باید بسته‌های تشویقی و بلیت‌هایی برای حمایت از سینما در نظر گرفته شود چراکه سینما نیازمند فیلم خوب است.
حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینما، درمورد رکود سینما و اقدامات پیشنهادی به سازمان سینمایی به منظور خارج شدن از این شرایط بیان کرد: یکی از حرفه‌ها و صنعت‌هایی که در سال‌های اخیر، صدمه زیادی دیده سینما، تئاتر و موسیقی بوده و بدنبال آن، به سینما و تهیه کنندگان بیشترین آسیب وارد شده است.
زیرا کار سینماگران مثل ملک، سکه و دلار نیست که بگوییم گران می‌شود و در مقابل، سینما به مدت دو سال، صدمه کرونا را دید و پس از آن، با همت برخی از تهیه کنندگان که پیش قدم شدند و فیلم‌هایشان را اکران کردند سینما توانست تا حدی جان بگیرد.
به گفته این تهیه کننده سینما، نیاز است که سینما حمایت شود و اگرچه دوستان سازمان سینمایی در این خصوص، تلاش خود را می‌کنند، ولی باید بسته‌های تشویقی و بلیت‌هایی برای این منظور درنظر گرفته شود و در این مقطع ارگان‌ها هم وارد عمل شوند چراکه سینما نیازمند فیلم خوب است.
اسماعیلی ادامه داد: از سازمان سینمایی می‌خواهم چند فیلمی که دچار ممیزی شده اند ممیزی شان برطرف شود. چون خیلی وقت‌ها فیلم‌های خوبی داریم که با ممیزی روبرو می‌شوند و توقیف هستند.
بنابراین، نیاز است که فیلم‌ها در این شرایط، رفع توقیف شده و فیلم‌های پر مخاطب اکران شوند.
به گفته این تهیه کننده سینما، حمایت از سینمای ایران در این موقعیت بسیار مهم است و من نمی‌دانم چه دشمنی با فیلم‌ها وجود دارد؛ همه می‌دانند سینمای ما، در حال ورشکسته شدن است و اگر مجوز تغییر کاربری بدهند منهای چند پردیسی که جدید ساخته شده اند بقیه سینما‌ها حاضر هستند تغییر کاربری دهند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنابراین، ورشکسته شدن سینما را باید جدی گرفت و باید کمک کرد تا سینما از این شرایط نجات پیدا کند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 2 =