مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري :

ساماندهی تفرجگاه های آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری ضروری است

ساماندهی تفرجگاه های آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری ضروری است

گروه خبر:مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر ضرورت ساماندهی تفرجگاههای استان تاکید کرد.
هوشنگ عطاپور در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی با اشاره به اینکه توسعه فضای گردشگری برای مردم از ضروریات جامعه و استانی است تصریح کرد: توسعه امکانات در تفرجگاه ها و نقاط گردشگری از مطالبات مردمی بوده و با رسیدگی و رفع کمبودها و استفاده از ظرفیت گردشگری اذربایجان غربی،باید در توسعه این صنعت تلاش کنیم. وی با بیان اینکه باید مشکلات زیرساختی و ایمنی تفرجگاه ها بررسی و مرتفع شود اظهار کرد: باید تفرجگاه ها ساماندهی شده و شناسنامه دار شود و از ظرفیت گردشگری استان استفاده بهینه شود. عطاپور با اشاره به آغاز فصل تابستان و حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان تصریح کرد: باید با شناسایی و ساماندهی فضاهای تفریحی و تفرجگاه ها و انجام اقدامات رفاهی و امنیتی فضای مناسبی که شایسته نظام و استان است برای پذیرایی از گردشگران فراهم شود.
وی با اشاره به هدف از تشکیل ستاد صیانت و امنیت عمومی که حجاب و عفاف و حقوق شهروندی از موضوعات پیگیرشده این ستاد است افزود: با تشکیل این ستاد درصدد توسعه و ترویج برنامه ۱۰ ??گانه حجاب و عفاف دردستگاه های اجرایی و جامعه و گسترش و صیانت از حقوق شهروندی هستیم. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی رعایت حجاب و عفاف و حقوق شهروندی را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانست که دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد فضای امن در جامعه و تفرجگاه ها و رعایت این مصادیق تلاش وافری انجام داده است.
وی گفت:علاوه بر رعایت مسئله حجاب و عفاف در دستگاه های اجرایی درصدد هستیم ارزیابی بخش اعظم این خدمات در دفاتر بخش خصوصی مرتبط با دستگاه های اجرایی ازجمله ترمینال،درمانگاههاو کارگزاری حج و زیارت و سایر مکان ها انجام شود. به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا ، عطاپور به ارزیابی تخصصی دستگاه های اجرایی از بخش های خصوصی برنامه های حجاب و عفاف و حقوق شهروندی در استان تاکید کرد و یاداورشد: با اجرایی شدن این برنامه ها در تفرجگاه ها و ارزیابی عملکرد انها در این راستا،تهدیدها و اسیب های اجتماعی شناسایی شده و وضعیت عفاف و حجاب در جامعه ارتقا می یابد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


دو × 6 =