رييس کل دادگستري آذربايجان‌غربي:

رد پای مشکلات اقتصادی در آسیب‌های اجتماعی نمود دارد

رد پای  مشکلات اقتصادی  در آسیب‌های  اجتماعی  نمود دارد

گروه خبر:رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: رد پای مشکلات اقتصادی در آسیب‌های اجتماعی نمود دارد و هر اندازه به اقتصاد درون‌زا توجه شود اشتغال و تولید بهبود می‌یابد.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با تبریک سالروز آزادی‌سازی خرمشهر اظهار داشت؛ دستگاه قضایی استان در کنار مجموعه اجرایی استان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا به منظور حمایت از تولید کنندگان که افسران جنگ اقتصادی هستند از همه ظرفیتها استفاده کند.
وی تأکید کرد: بی‌تردید با توجه به اینکه نهادهای نظارتی، قضایی و اجرایی فرصتی مناسب برای رشد و تعالی استان دارند بنابراین باید بر پایه ظرفیت‌های بالایی که از آن برخوردار هستند کمک کنند تا اقتصاد، تولید و اشتغال در استان شکوفا شود. رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ردپای مشکلات اقتصادی در آسیب‌های اجتماعی کاملاً نمود و ظهور دارد و بی‌تردید هر انداره به اقتصاد درون زا و تولید داخل توجه شود، اشتغال و معیشت مردم هم بهبود یافته و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری نیر کاهش می‌یابد. وی به موضوع مجوزهای قانونی اشاره و گفت: اگر مجوزی از سوی حاکمیت برای تولید کننده ای صادر می‌شود حاکمیت در همه ابعاد باید پای این مجوز بایستد و از آن دفاع کند و اجازه ندهد این مجوز دستخوش اقدامات غیرقانونی عده ای شود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


× نُه = 81