نزاع و درگیری رتبه اول جرایم در ارومیه است

نزاع و درگیری رتبه اول جرایم در ارومیه است

گروه خبر: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: طی ۹ ماهه امسال ۸۱ درصد سرقت های به وقوع پیوسته در شهرستان ارومیه کشف شده است.
به گزارش آرازآذربایجان، سرهنگ کریم اکبری با بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال ۲ هزار ۵۹۱ فقره سرقت در شهرستان ارومیه به وقوع پیوسته که نسبت به سال گذشته با ۲ هزار و ۱۴۹ فقره سرقت از افزایش برخوردار است، اظهار داشت: امسال ۸۱ درصد سرقت های به وقوع پیوسته در ارومیه کشف شده که نسبت به سال گذشته با توجه به اشراف اطلاعاتی بیشتر کشف کل سرقت ها در این شهرستان ۴ درصد افزایش داشته است.
وی به وقوع هفت جرم عمده در شهرستان ارومیه اشاره کرد و افزود: نزاع و درگیری رتبه اول جرایم را به خود اختصاص داده که متاسفانه امسال از افزایش برخوردار است و سرقت تصادفات، مفاسد اجتماعی، جرایم مالی و اقتصادی، جعل و شرارت در رتبه های بعدی قرار دارد.
فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه در ۹ ماهه سال گذشته ۱۷۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان ارومیه کشف شده، اعلام کرد: این رقم طی مدت مشابه امسال به ۳۶۰ کیلوگرم رسیده که در این حوزه شاهد افزایش ۱۱۱ درصدی کشفیات هستیم و آمار دستگیری قاچاقچیان وانهدام باندها نیز امسال از افزایش برخوردار است.
*بیش از ۸۱ درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره ختم به مصلاحه شد
فرمانده انتظامی ارومیه به آمار خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان ارومیه اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا طی سال ۹۷ حدود ۹ هزار و ۵۴۲ فقره پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ارجاع داده شده است و تعداد پرونده های مصلاحه ۷ هزار و ۷۸۲ فقره می باشد که ۸۱٫۵۵ درصد پرونده های ارجاعی به صلح و سازش ختم شدند.
اکبری با اعلام اینکه سال گذشته نزدیک به ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده، تصریح کرد: امسال این رقم با افزایش ۴۹ درصدی به ۴ میلیون و ۱۵۸ هزار قلم رسیده و در این راستا ۲۶۷ نفر طی سال جاری دستگیر شده است.
arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


+ چهار = 11