نماينده مردم اروميه در مجلس:

راه آهن ارومیه همچنان بلاتکلیف مانده است

راه آهن ارومیه همچنان بلاتکلیف مانده است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت :راه آهن ارومیه که باید اول اردیبهشت افتتاح می شد همچنان بلاتکلیف مانده، جاده ارومیه-تبریز وضعیت اسفباری دارد و جاده ارومیه-اشنویه عمری نزدیک به هزارسال دارد که باید بازسازی شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به هیأت رئیسه مجلس عنوان کرد: سؤال از رئیس جمهور به خاطر مسائل و مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری به هیأت رئیسه رفته و به علت قانع نشدن نمایندگان باید به کمیسیون اقتصادی ارجاع شود که هنوز ارجاع نشده است.وی افزود:دانشگاه پیام نور برای قشر ضعیف جامعه است و نباید منحل شود ضمن اینکه لازم است وضعیت اساتید دانشگاه آزاد تعیین تکلیف شده و تبدیل وضعیت شوند.
قاضی پور در ادامه از اقدامات سپاه در حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: از وزارت اطلاعات نیز برای رسیدگی به موضوع اقدامات تروریستی در کشور تشکر می کنم.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: دولت باید مسأله خرید هواپیما و توتال را هرچه زودتر شفاف کند و در این زمینه مجلس را محرم بداند.نماینده مردم ارومیه در ادامه خطاب به جهانگیری خاطرنشان کرد: ستاد احیا و نجات دریاچه ارومیه و زاینده رود باید نسبت به وضعیت این دو زیست بوم طبیعی اهمیت قائل شود چراکه درحال حاضر دو سد در نواحی دریاچه تعطیل شده که باعث شده ۲۰ سانتی متر نسبت به گذشته کاهش آب داشته باشد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از خانه ملت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: راه آهن ارومیه که باید اول اردیبهشت افتتاح می شد همچنان بلاتکلیف مانده، جاده ارومیه-تبریز وضعیت اسفباری دارد و جاده ارومیه-اشنویه عمری نزدیک به هزارسال دارد که باید بازسازی شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


+ 2 = پنج