امام جمعه اروميه:

مسئولان آذربایجان غربی موانع تولید را رفع کنند

مسئولان آذربایجان غربی موانع تولید را رفع کنند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان همت خود را بر رفع موانع تولید در استان به کار گیرند تا تولید داخل تقویت شده و زمینه‌های تولید و اشتغال فراهم شود.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های زیاد در بخش‌های گوناگون در استان مسئولان باید از سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان دعوت کرده و از آنان حمایت کنند.
وی با بیان اینکه مشوق‌های استانی باید برای سرمایه گذاری جذب شود و دولت سیزدهم بر این امر مصمم است، بیان کرد: برخی کارخانجات به علت مشکلات راکد هستند و مسؤولان باید جدی وارد شوند تا این سرمایه‌های میلیاردی به چرخه تولید بازگردد و هدر نشود.
امام جمعه ارومیه با اشاره به مصوبات استانی در زمینه رفع موانع تولید، گفت: مصوباتی که تصویب می‌شود باید پیگیری شود که آیا در این زمینه اجرایی شده اند یا نه و اگر مشکلات و موانعی وجود دارد که بانکی است، باید رفع شود.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه مسئولان باید از ظرفیت نخبگان برای حل معضلات کشور استفاده کنند، اظهار کرد: مسئولان هم باید به وظایف خود درباره نخبگان عمل کنند، هم جوان نخبه باید در قبال مسائل کشور احساس مسئولیت کنند.
حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع هوش مصنوعی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه، گفت: مسؤولان باید این جوانان را شناسایی کرده و از آنان استفاده کنند.امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: حمایت از تحصیل کردگان در زمینه هوش مصنوعی در راستای ارتقای رتبه جهانی کشورمان ضروری است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس کاملاً برای ما مشهود بود و اگر بسیج نبود نیروهای مسلح به تنهایی نمی‌توانستند توطئه و تجاوزات دشمن را از مملکت دفع کرده و نقش آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه بسیج بر اساس اتفاقات زمان در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته و لازم است که این حضور تداوم یابد، افزود: بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام راحل آن را ایجاد کرد که بسیج همیشه در کشور نقش اساسی داشته است

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


دو × 9 =