راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه برگزار شد

راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه برگزار شد

آراز آذربایجان،آذربایجان غربی راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه با حضور پرشور مردم آغاز شد.
مردم ولایتمدار ارومیه با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی از سخنان رهبر انقلاب و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ ببر اسرائیل با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار خود را از ایادی استکبار نشان دادند.
در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی ولایت فقیه گفت: اساس و ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی، جنایت و آدمکشی است و در جنایت اخیر در غزه نیز خوی وحشی‌گری آنها به نمایش گذاشته شد.
حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور تصریح کرد: اسلام و قرآن به مسلمانان اجازه تحقیر در مقابل دشمن را نداده و ملت ایران با تاثی از این حکم در مقابل رژیم طاغوت ایستادن و پیروز شدند.
وی با تاکید به اینکه برخی می‌گویند تسخیر لانه جاسوسی موجب شد آمریکا با ایران دشمن شود، اظهار کرد: این سخن باطل است چرا که دشمنی آمریکا با ایران سابقه تاریخی دارد و تسخیر لانه جاسوسی موجب شد اسناد جنایت و جاسوسی آمریکا علیه ملت ایران روشن شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: رژیم اسرائیل ۷۵سال است بر ملت مسلمان فلسطین ظلم می‌کند و آمریکا و غرب از او حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز روز آزمون و روز خیزش و ایستادگی در مقابل ظلم است، تصریح کرد: امروز برای همه مسلمانان تکلیف است که مقابل دشمن بایستند و استقامت کنند چرا که راه پیروزی همین ایستادگی است.
حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به اینکه با ایستادگی و توکل بر خدا، ملت غزه پیروز نهایی این جنگ خواهند شد، افزود: انتقام خونهای به ناحق ریخته شده گرفته می‌شود و بزودی حکومت اسلامی تشکیل شده و مسلمانان در قدس شریف نماز خواهند خواند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۸ ب.ظ

دیدگاه


پنج × 5 =