- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه برگزار شد

Posted By admin On آبان ۱۳, ۱۴۰۲ @ ۳:۳۸ ب.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آراز آذربایجان،آذربایجان غربی راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه با حضور پرشور مردم آغاز شد.
مردم ولایتمدار ارومیه با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی از سخنان رهبر انقلاب و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ ببر اسرائیل با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار خود را از ایادی استکبار نشان دادند.
در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی ولایت فقیه گفت: اساس و ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی، جنایت و آدمکشی است و در جنایت اخیر در غزه نیز خوی وحشی‌گری آنها به نمایش گذاشته شد.
حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور تصریح کرد: اسلام و قرآن به مسلمانان اجازه تحقیر در مقابل دشمن را نداده و ملت ایران با تاثی از این حکم در مقابل رژیم طاغوت ایستادن و پیروز شدند.
وی با تاکید به اینکه برخی می‌گویند تسخیر لانه جاسوسی موجب شد آمریکا با ایران دشمن شود، اظهار کرد: این سخن باطل است چرا که دشمنی آمریکا با ایران سابقه تاریخی دارد و تسخیر لانه جاسوسی موجب شد اسناد جنایت و جاسوسی آمریکا علیه ملت ایران روشن شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: رژیم اسرائیل ۷۵سال است بر ملت مسلمان فلسطین ظلم می‌کند و آمریکا و غرب از او حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز روز آزمون و روز خیزش و ایستادگی در مقابل ظلم است، تصریح کرد: امروز برای همه مسلمانان تکلیف است که مقابل دشمن بایستند و استقامت کنند چرا که راه پیروزی همین ایستادگی است.
حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به اینکه با ایستادگی و توکل بر خدا، ملت غزه پیروز نهایی این جنگ خواهند شد، افزود: انتقام خونهای به ناحق ریخته شده گرفته می‌شود و بزودی حکومت اسلامی تشکیل شده و مسلمانان در قدس شریف نماز خواهند خواند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%db%b1%db%b3-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.