مانور رسانه هاي معاند اين بار از مهاباد//

درهای آرامستان مهاباد قفل شد

درهای آرامستان مهاباد قفل شد

گروه اجتماعی: مانور برخی خبرنگاران و رسانه‌های ضدانقلاب در مورد انسداد مسیر ورودی قبرستان شهر مهاباد، بار دیگر نشان داد که این رسانه‌ها دنبال بهانه برای برهم زدن نظم عمومی هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
به گزارش آراز آذربایجان ،خبرنگاران و رسانه‌های ضدانقلاب با نزدیک شدن به سالگرد اغتشاشات به دنبال بهانه‌‎های مختلف برای مانور رسانه‌‎ای هستند اما به دلیل شکست‌های متداوم در ماه‌های اخیر، این بار به هر دری می‌زنند تا شاید برای خود سوراخ دعایی پیدا کنند.
در روزهای اخیر و به دنبال انسداد مسیر ورود خودروها به داخل آرامستان شهر مهاباد، این بار نوبت به رسانه‌های ضدانقلاب رسیده که این اقدام شهرداری مهاباد را در راستای جلوگیری از ورود مردم به داخل قبرستان و دور نگه داشتن آن‌ها از دسترسی به مزار امواتشان جلوه دهند.
این مانور رسانه‌ای، به دنبال نصب درب فلزی در مقابل ورودی خودروها به آرامستان شهر مهاباد رخ داده که به دنبال اعتراضات مختلف مردمی و رسانه‌ای درخصوص بی‌نظمی‌های ایجاد شده و نیز گرد و خاک ناشی از حضور خودروها در محدوده قبور انجام پذیرفته که موجب اذیت و آزار خانواده متوفیان و مراجعان به قبرستان این شهر شده بود.
جالب است در تنها تصویری که رسانه‌های ضدانقلاب از این درب فلزی منتشر کرده‌اند، به خوبی نمایان است که اطراف درب برای ورود عابران پیاده باز بوده و حتی در داخل قبرستان و محوطه مزار نیز تردد افراد به وضوح دیده می‌شود!
اما نهایت توان ذهن خلاق ضدانقلاب که از هر اقدامی برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود بهره می‌برند، این بار هم نه به اطراف در و نه داخل محوطه مزار مهاباد توجهی نداشته و تنها به چند میله جوش داده شده به عنوان درب ورودی توجه کرده تا به این ترتیب برای رساندن پیام ناقص خود راهکاری پیدا کند.
درج توئیت از سوی سیما ثبات که پروژه‌بگیر شکست خورده ایران اینترنشنال معرفی شده، نشان داد نه‌تنها رسانه‌های ضدانقلاب کردی بلکه خبرنگارنماهای خارج از مرزها نیز به واسطه پول‌های کثیف در صدد برهم زدن نظم و امنیت شهرهای مختلف و به ویژه مناطق دارای نزدیکی با ایام اغتشاشات دارند. هرچند در سال جاری و به دنبال چند فراخوان صادر شده از سوی ضدانقلاب، به خوبی مشخص شد مردم در هیچ موردی به چنین فراخوان‌هایی اعتنا نکرده و خود را در مسیر توجه ضدانقلاب قرار نمی‌دهند.
بر اساس گزارش‌های رسیده، مزار اموات شهر مهاباد بدون هیچ مشکل و مانعی در اختیار شهروندان قرار داشته و امروز نیز میزبان خانواده متوفیان بوده و شایعات ضدانقلاب در خصوص این محوطه تنها با هدف ایجاد جو روانی انجام شده که البته همانند دفعات قبلی با شکست مفتضحانه مواجه شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 6