نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

حقوق کم درآمدها باید متناسب با تورم افزایش پیدا کند

حقوق کم درآمدها باید متناسب با تورم افزایش پیدا کند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه سهمیه آرد استان آذربایجان غربی باید افزایش پیدا کند، گفت: مردم باید برای تهیه یک تکه نان چند ساعت در صف بایستند.
به گزارش آراز آذربایجان، سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته وحدت گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و نیروهای مسلح باید مطابق با میزان تورم باشد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش ناچیز مستمری مددجویان بهزیستی، کمیته امداد امام (ره) و معلولین برخلاف عدالت و فلسفه حکومت اسلامی در فقرزدایی است. بی‌توجهی به بی‌درآمدها و افراد غیرکارمند، بی‌سرپرستان، کارگران ساختمانی و فصلی و جوانان ازدواج کرده و همچنین کشاورزان قابل قبول نیست.
وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: سهمیه آرد استان آذربایجان غربی سال ۹۵ رقم زده شده است، سهمیه استان را افزایش داده و مردم را گرفتار صف‌های طولانی نکنید، به لحاظ نوع، خوراک مردم نان شده است، چرا بی‌توجه هستید؟ مردم باید چند ساعت برای یک تکه نان در صف بایستند. از وزیر کشور درخواست دارم به این موضوع ورود کند چرا که موجب گلایه زیاد مردم شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


5 + = ده