معاون هماهنگي امور عمراني استاندار :

حذف دلالان از حوزه اراضی و مسکن در آذربایجان غربی ضروری است

حذف دلالان از حوزه اراضی و مسکن در آذربایجان غربی  ضروری است

گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برنامه ریزی هدفمند برای حذف دلالان از حوزه اراضی و مسکن در سطح استان را نیز ضروری دانست.
به گزارش آراز آذربایجان، یاسر رهبردین در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان برنامه ریزی هدفمند برای حذف دلالان از حوزه اراضی و مسکن در سطح استان را نیز ضروری دانست و افزود: موضوع دلالان از مردمی که به امید برخورداری از مسکن، زمینی را در نطقه ای از استان خریداری کرده‌اند، متفاوت بوده و باید به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات و پاسخگویی به درخواست‌ها از سوی دستگاه‌های متولی در راستای جلب رضایتمندی مردم ضروری است.
رهبردین با اشاره به پیگیری رفع مشکل تداخلات اراضی در چند نقطه از شهر ارومیه، افزود: دستگاه‌های متولی ملزم به پیگیری مطالبات مردم بوده و با رعایت جوانب قانونی، از طولانی شدن روند رسیدگی به امورات این اراضی جلوگیری کنند.
وی در ادامه، تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت معرفی کرده و یادآور شد: ساماندهی اراضی واقع در حریم محدوده شهرها در اولویت بوده و پیگیری مشکلات و پاسخگویی به درخواست‌ها از سوی دستگاه‌های متولی در راستای جلب رضایتمندی مردم ضروری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر توسعه متناسب استان در بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: مدیریت منابع آبی آذربایجان غربی بخصوص در حوزه کشاورزی ضروری بوده و دستگاه‌های متولی نظارت جدی بر مصرف صحیح آب در سطح استان داشته باشند.
وی تسریع روند صدور مجوزها و اسناد قانونی در حوزه کشاورزی را ضروری دانست و افزود: با مدیریت درست در حوزه کشاورزی، می‌توان تا حدود زیادی مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = نُه