مديرکل راه و شهرسازي استان:

جاده های آذربایجان غربی شناسنامه دار می شوند

جاده های آذربایجان غربی شناسنامه دار می شوند

گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از شناسنامه دار شدن جاده_های استان باهدف ارزیابی ابنیه فنی، تجهیزات و تاسیسات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی محورها خبر داد.
داریوش نصر با بیان اینکه گروه های کارشناسی با بازدید مستمر از جاده های استان و ارزیابی ابنیه فنی، تجهیزات و تاسیسات جاده_ای، شناسنامه جاده های استان را تهیه می_کنند افزود: با توجه به کمبود اعتبارات بخش راهداری و حفظ و صیانت از ?? ۱۸هزار کیلومتر راه همسنگ استان تهیه شناسنامه جاده های استان می تواند در ارتقای ایمنی سفرها و ساماندهی مبلمان جاده ای تاثیرگذار باشد.
وی از راه اندازی سیستم روشنایی پل میانگذر دریاچه ارومیه در روزهای آتی خبر داد و گفت: با توجه به توافقات انجام شده با شرکت سهامی توزیع برق استان، مقدمات راه اندازی سیستم روشنایی پل میانگذر دریاچه ارومیه فراهم شده است.
نصر با تاکید براینکه پرداخت ۲۸۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی استان، محرکی موثر در اجرای پروژه های راهسازی به شمار می رود عنوان کرد: سال آینده جاده های استان را به کارگاه راهسازی تبدیل می کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بادآور شد: بنا به اظهار نظر کارشناسان حوزه حمل و نقل مبنی بر اینکه اجرای عملیات خط_کشی در عرصه ایمنی جاده ای یک رکن اساسی است، امسال ۸۰ میلیارد ریال برای تجدید خط کشی جاده های استان هزینه شده است.
نصر با اشاره به ترمیم و بازسازی آسفالت جاده های استان که بر اثر بارش سنگین برف دچار آسیب شده اند ادامه داد: در حال حاضر راهداران عملیات چاله پرکنی را جهت ترمیم و بازسازی آسفالت جاده های استان که در اثر بارش سنگین برف آسیب وارد شده، انجام می_دهند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، وی با تاکید براینکه عملیات چاله پرکنی با استفاده از آسفالت سرد در محورها اجرا می شود عنوان: گشت های سیار راهداری وضعیت جاده های استان را به شکل متناوب رصد کرده و اطلاعات لازم را به مرکز مدیریت راههای استان اعلام می_کنند.نصر با بیان اینکه اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۶۰۰ کیلومتر از راههای استان جزء برنامه های کاری این حوزه است افزود: امسال این عملیات در ۳۰۰ کیلومتر از محورها اجرا شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


دو + 2 =