جهش در جذب سرمایه_های خارجی از اولویت_های مرکز جذب خدمات سرمایه_گذاری آذربایجان غربی است

جهش در جذب سرمایه_های خارجی از اولویت_های مرکز جذب  خدمات سرمایه_گذاری آذربایجان غربی است

گروه خبر: نایب رئیس مرکز جذب خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی گفت: جهش در جذب سرمایه های خارجی از اولویت های این مرکز در سال جاری است که با تمهیدات اندیشیده شده امیدواریم در دستیابی به این هدف موفق باشیم.
حسین دبیری در گفت و گوی اختصاصی افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه_گذاری آذربایجان غربی منحصر به فرد است که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.
وی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های موجود استان به جایگاه واقعی خود در این حوزه نرسیده که برای دستیابی به این هدف باید از توان بخش خصوصی کمک گرفت.نایب رئیس مرکز جذب خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی گفت: با توجه به ارتقای جایگاه استان در سال گذشته در کشور و افزایش قابل توجه میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در استان هنوز این اقدامات راضی کننده نیست.وی اضافه کرد: این مرکز برنامه های لازم و جدیدی را جهت جذب و ارتقای سرمایه_گذاری در استان در سال ?? پیش بینی کرده است.دبیری اقدامات و برنامه های زیرساختی، استمرار برنامه ها و فعالیت های سال ??، بازاریابی برای جذب سرمایه گذاری، بررسی و ارزیابی طرح های سرمایه گذاری، نظارت بر طرح های سرمایه گذاری تدوین برنامه جامع برای همکاری دستگاههای اجرایی استان را از جمله این طرح ها و برنامه ها عنوان کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


6 − = پنج