معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تامین مسکن جوانان ضروری است

تامین مسکن جوانان ضروری است

آراز آذربایجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت از جوانان گفت: تامین مسکن مورد نیاز جوانان برای اجرای طرح جوانی جمعیت یک کار مهم و اقدامی ضروری است.
یاسر رهبر در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دولت عزم جدی برای حمایت از قشر جوان در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی بیان اینکه تامین اراضی مورد نیاز برای تامین مسکن جوانان در دستور کار قرار دارد، افزود: تحقق این امر نیازمند همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.
رهبردین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جوان سازی جمعیت، اضافه کرد: شخص استاندار آذربایجان‌غربی نیز بارها به این موضوع تاکید کرده و پیگیر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم هستند.
۲۴۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل است
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه ساخت ۲۴۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است، افزود: پنج هزار و ۹۶۷ واحد در مرحله فونداسیون، سه هزار و ۶۲۲ واحد در مرحله اسکلت و سقف، یک هزار و ۲۸۲ واحد در مرحله سفید کاری و ۵۴۶ واحد نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد.
جلال تقی دخت با بیان اینکه سهمیه آذربایجان‌غربی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۸۰ هزار واحد مسکونی است، گفت: ۱۶۸ هزار و ۴۹۴ نفر در این طرح ثبت نام کردند که ۳۲ هزار و ۲۶۱ نفر واجد شرایط لازم بودندولی از این تعداد در نهایت هفت هزار و ۹۳۱ نفر اقدام به واریز وجه کرده‌اند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۸ ب.ظ

دیدگاه


هشت − = 7