نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

مسئولان با تجمل گرایی به امانت ملت خیانت نکنند

مسئولان با تجمل گرایی به امانت ملت خیانت نکنند

گروه خبر:ساختمان‌های اداری هم نباید مایه فخرفروشی ادارات و سازمان‌ها قرارگرفته و مسئولان نباید اسیر تجملات مدیریت باشند چرا که مسئولیت‌ها امانت بوده و مدیران نباید به این امانت خیانت کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه اخلاق ویژه مدیران با اشاره به ایام رحلت پیامبر (ص) با بیان روایتی از ایشان، اظهار داشت: رسول اکرم (ص) انسان را از سخن‌چینی و غیبت نهی کرده است ولی با گسترش فضای مجای این موارد در جامعه رواج یافته است.
وی با بیان اینکه به انسان‌های ظالم نباید اعتماد کرد و پست مدیریتی داد، گفت: ساختمان‌های اداری هم نباید مایه فخرفروشی ادارات و سازمان‌ها قرارگرفته و مسئولان نباید اسیر تجملات مدیریت باشند چرا که مسئولیت‌ها امانت بوده و مدیران نباید به این امانت خیانت کنند.امام‌ جمعه ارومیه افزود: بر اساس فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اگر کسی در پرداخت دیون و یا اضافه‌کاری و حقوق برادر مسلمان خود و کارکنان کم‌کاری کند و یا روزی اورا ندهد خداوند رزق و روزی او را نگه می‌دارد.
قریشی با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد: بعضاً مشاهده می‌شود صدور یک مجوز چندین ماه طول می‌کشد و این امورات باید در اسرع وقت و با دقت و سرعت‌بالا توسط مدیران انجام شود.
وی با اشاره به قهر میان جوامع تصریح کرد: پیامبر اکرم ما را از قهر نهی کرده است و نباید با یکدیگر بیش از ۳ روز قهر بود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


هفت × 1 =