بهره مندی ۲۵۰ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی از خدمات بسیج سازندگی

بهره مندی ۲۵۰ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی از خدمات بسیج سازندگی

آرازآذربایجان- معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۵۰ هزار نفر از مردم استان در حاشیه شهرها و حدود ۴۰۰ روستا از خدمات اردوهای جهادی و مردم یاری بسیج سازندگی بهره مند شدند.
سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی افزود: امسال اردوهای جهادی بسیج فعالیت های چشمگیری در استان در زمینه های مختلف فرهنگی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی در قالب ۶۰۵ گروه داشته است.
وی باتاکید بر اینکه بسیج از سال ۱۳۹۲ تا به امروز در راستای عرصه های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی فعالیت داشته است، گفت: این نهاد مردمی بیش از یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در اختیار فعالان عرصه های مقاومتی از طریق بانک ها قرار داده است.
وی بیان کرد: هفت هزار و ۵۰۰ کارگاه کوچک و بزرگ تولیدی در استان از سال ۹۲ تاکنون راه اندازی شده است و ۱۷ هزار خانوار از این طریق صاحب شغل شده اند.
وی اضافه کرد: امسال ۳۳۹ مدرسه در تابستان از طریق اردوهای جهادی شاداب سازی و مرمت شده است.
به گزارش ایرنا، با فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی و همچنین ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط معظم له در سال ۹۲، دولت و بسیج سازندگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش های خود را آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 4