معاون سياسي اجتماعي استانداري آذربايجان غربي:

برنامه‌های کاربردی برای مناطق کم‌برخوردار در نظر گرفته می‌شود

برنامه‌های کاربردی برای مناطق کم‌برخوردار در نظر گرفته می‌شود

گروه خبر: معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: هر محله و شهرستان نسخه خاص خودش را دارد و ‌باید به آنها توجه شده و ‌برنامه کاربردی برای مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شود.
به گزارش آراز آذربایجان، رضا ابراهیمی در جلسه محرومیت زدایی افزود: نباید همیشه برنامه ها تنها دریک شهر، یک منطقه وشهرستان خاص اجرا شود بلکه تلاش شود این برنامه ها به مناطق مختلف گسترش یافته و برگزار شود.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: هدف ما این است مشکلات ومسایل هر منطقه را شناسایی کرده و ‌محله محور به سمت حل مشکلات برویم اگر در هر محله ای یا شهرستانی چند مشکل را احصا کرده و ‌برای آنها برنامه اجرایی داشته باشیم قطعا در حوزه آسیب های اجتماعی موفق می شویم.
وی افزود: این مشکلات یک شبه بوجود نیامده بلکه به تدریج بوجود آمده بنابراین در بحث فرهنگ در حوزه های مختلف باید برنامه داشته وهمچنین این برنامه ها عملیاتی شود.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی اظهارکرد: هر محله و شهرستان نسخه خاص خودش را دارد و ‌باید به آنها توجه شده و ‌برنامه کاربردی برای مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شده و از ظرفیت های موجود استفاده شود.
مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ما در حوزه ماموریت های خودمان در دستگاه های اجرایی به یک مساله شناسی دقیق نیازمندیم تا بدانیم در سطح شهر و استان چه مسایلی داریم و کجاها کمبود داریم.
کبیری افزود: تا این مساله شناسی صورت نگیرد جلسات متعدد نمی تواند خروجی مورد نظر را داشته باشد.
مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری آذربایجان غربی اظهارکرد: با مساله شناسی وشناسایی ظرفیت ها و با هم افزایی دستگاهها می توانیم در حوزه محرومیت زدایی گامهای خوبی برداریم.
همچنین دراین جلسه معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهارکرد: ۳۰۰ برنامه فرهنگی در شهرستان ها اعم از جشنواره شعر رضوی چایپاره، همایش چالدران و ‌برنامه های متعدد دیگر اجرا شده است.
پیروز قادری افزود: به دنبال تجهیز کتابخانه های مناطق محروم هستیم و قرار است ۱۲ هزار جلد ارایه شود و علاوه بر این، آموزش رایگان هنر در مناطق محروم برگزار شود.
در این جلسه نمایندگان دستگاه های مختلف به ارایه عملکرد وبرنامه های خود با محوریت محرومیت زدایی پرداخته ونظرات وپبشنهادات خود را ارایه دادند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


+ 6 = یازده