برخی در انحصار بازی های جناحی مانده و مطالبات به حق مردم را فراموش کرده اند

برخی در انحصار بازی های جناحی مانده و مطالبات به حق مردم  را فراموش کرده اند

گروه خبر:نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: اگر از خط کشی های بیهوده جناحی بیرون بیاییم و دغدغه های مردم را مدنظر قرار دهیم، قطعا می توانیم نسخه های خوبی برای درمان مسائل و مشکلات کشور و منطقه تجویز کنیم ولی متاسفانه هنوز برخی در انحصار بازیهای جناحی مانده اند و مطالبات به حق مردم را فراموش کرده اند.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از راه دانا ، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم کشور و مجلس یازدهم بوده و رهبر معظم انقلاب در آغاز به کار مجلس یازدهم در پیام خود نیز به این دو مقوله مهم تاکید داشتند.
مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حضور جمعی از شهروندان و معتمدین میاندوآبی در سخنانی به آغاز فعالیت مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: ان‌شاءلله تا هفته آینده کمیسیونهای تخصصی مجلس یازدعم شکل خواهند گرفت و بعد از آن باید منتظر خروجی های این مجلس برای حل مشکلات کشور علی رغم وجود برخی مشکلات و نارسائی‌های اقتصادی در کشور باشیم.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم اقتصاد و فرهنگ را دو اولویت مهم کشور و مجلس یازدهم برشمرد و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در آغاز بکار مجلس یازدهم در پیام خود نیز به این دو مقوله مهم تاکید داشتند و خواستار توجه مجلس به مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور بودند.
وی افزود: امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم دغدغه های رهبر معظم انقلاب را محقق و مطالبات مردم عزیز کشورمان را با تصویب قوانین و ارائه راه حل های عملیاتی حل کنیم.
عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه، تصریح کرد: بنده بنای تقابل با هیچکدام از مسئولین را ندارم و هرمسئولی ولو مخالف من هم باشد ولی دغدغه توسعه میاندوآب را داشته و کاری و عملیاتی باشد، را همراهی خواهم کرد و قطعا از هیچ کمکی نیز دریغ نمی کنم.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: اگر از خط کشی های بیهوده جناحی بیرون بیاییم و دغدغه های مردم را مدنظر قرار دهیم، قطعا می توانیم نسخه های خوبی برای درمان مسائل و مشکلات کشور و منطقه تجویز کنیم ولی متاسفانه هنوز برخی در انحصار بازیهای جناحی مانده اند و مطالبات به حق مردم را فراموش کرده اند.
وی تصریح کرد: کارگروههای تخصصی را طراحی کرده ایم که متخصصین و صاحبنظران هر حوزه در آن کارگروهها مسائل و مباحث منطقه را بصورت کارشناسی شده مطرح نموده و بعنوان یک طرح کارشناسی شده در اختیار بنده قرار دهند تا ان شاءلله بتوانیم با استفاده از خرد جمعی برای حل مسائل و مشکلات شهرستان قدم برداریم.
عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) ئ با تاکید بر تبیین شخصیت و اندیشه والای امام راحل(ره)، گفت: خروش انقلابی حضرت امام خمینی(ره) نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان اثرگذار بود و سبب احیای بسیاری از نهضت‌ها و انقلاب‌های فراموش شده جهانی شد.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ما هنوز آنطور که شایسته است نتوانسته ایم شخصیت حضرت امام را بشناسانیم، افزود: وصف شخصیت امام خمینی (ره) در قالب چند سطر نوشته و سخنرانی نمی_گنجد و باید از هر فرصتی برای تببین شخصیت جهان شمول حضرت امام(ره) استفاده کرد.وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل(ره) با صلابت و اقتدار راه ایشان را ادامه می دهند، تصریح کرد: امام (ره) و مقام معظم رهبری فراتر از خط کشی های جناحی بوده و متعلق به همه ملت ایران و ملتهای مستضعف جهان هستند.
.Arazazarbaijan.siyasi@gmail.com

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


+ 9 = چهارده