استاندار آذربايجان غربي:

نمی‌توان با افراط و تفریط دردهای جامعه را درمان کرد

نمی‌توان با افراط و تفریط دردهای جامعه  را درمان کرد

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: با افراط و تفریط نمی توان دردهای جامعه را درمان نمود.
قربانعلی سعادت در دیدار با روحانیون و نخبگان اهل سنت استان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم، بذر نفاق و کینه توسط دشمنان و بدخواهان انقلاب، درجامعه کاشته شود، افزود: اتحاد، همدلی و وحدت میان مردم شیعه و سنی در آذربایجان غربی، نعمتی الهی است که باید قدردان آن باشیم.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، با سختی و دشوارهای زیادی مواجه بوده است، گفت: امروز باید قدر فرصت های پیش رو را بدانیم و در مسیر جبران عقب ماندگی های استان گام برداریم.
وی در ادامه سخنان خود اظهار نمود: با بی حوصلگی و با افراط و تفریط نمی توان دردهای جامعه را درمان نمود بلکه برای رفع موانع رشد و توسعه استان، داشتن نگاه واقع بینانه همراه با تدبیر و درایت و همچنین تعامل و همراهی مردم، ضروری است.
مقام عالی استان خاطرنشان نمود: برای برداشتن قدم های بلند در راه توسعه و آبادانی استان، باید شرایط و بسترها را مهیا کنیم که از جمله مهمترین این بسترها، مشارکت سیاسی مردم در اداره جامعه است.
سعادت همچنین گفت: گردش نخبگان و انتخاب مسئولان به دست مردم، از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) است و رهبر معظم انقلاب نیز ادامه دهنده این راه است که مردم باید خودشان سرنوشت سیاسی شان رقم بزنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت برای تحقق شعارهایش مصمم است، افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و بسترسازی برای تجارت سالم در مناطق مرزی استان از رویکردهای اصلی مدیریت ارشد استان است و برای تحقق آنها تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت. گفتنی است اعضای حاضر در این جلسه نیز مسائل و مشکلاتشان را با استاندار آذربایجان غربی در میان گذاشتند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


9 + یک =