نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

باید جوانان را با معرفی نخبگانی همچون دکتر آشتیانی از آفت سلبریتی های بی هنر نجات داد

باید جوانان را با معرفی نخبگانی همچون دکتر آشتیانی از آفت سلبریتی های بی هنر نجات داد

آرازآذربایجان،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دانشمندانی نظیر زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی نباید در اذهان و افکار نوجوانان کشور غریب باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: در جامعه ای که سلبریتی های بی هنر با هزاران ترفند اغوا کننده خود را به ناحق در اذهان جوانان و نوجوانان جای داده اند؛ باید به فکر اصلاح این مساله بود و با معرفی جذاب و هنرمندانه نخبگانی همچون دکتر آشتیانی، جوانان و الگوپذیران را از آفت سلبریتی های بی هنر نجات داد.
وی با بیان اینکه جوانان مومن و انقلابی که مجاهدانه در راه علم و دانش گام گذاشته و با مدد الهی توانسته اند قله های دانش و فناوری را فتح کنند، همواره باید به عنوان الگو و سرمشق در جامعه معرفی شوند، افزود: یکی از مصادیق این الگوها دکتر سعید کاظمی آشتیانی هستند که از سنین نوجوانی جهاد و تلاش را ضمیمه استعداد و نبوغ خود قرار داده و توانسته است در مرز علم و فناوری قدم بزند.
امام جمعه ارومیه اظهار کرد: پژوهشگاه رویان که از یادگارهای درخشان علمی، زنده یاد کاظمی آشتیانی است، بیانگر سطح توانایی و نبوغ و زمان شناسی وی است؛ پژوهشگاهی که نظیر آن را فقط در کشورهای بسیار پیشرفته و آن هم خیلی محدود و معدود می توان یافت.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه ظرفیت شخصیت جهادی و علمی زنده یاد دکتر آشتیانی بسیار زیاد است،گفت: امیدوارم مسئولین فرهنگی در راستای معرفی و الگوسازی موثر این دانشمندان متعهد اقدامات لازم را انجام دهند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 7