- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

باید جوانان را با معرفی نخبگانی همچون دکتر آشتیانی از آفت سلبریتی های بی هنر نجات داد

Posted By admin On دی ۱۲, ۱۴۰۲ @ ۸:۳۶ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دانشمندانی نظیر زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی نباید در اذهان و افکار نوجوانان کشور غریب باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: در جامعه ای که سلبریتی های بی هنر با هزاران ترفند اغوا کننده خود را به ناحق در اذهان جوانان و نوجوانان جای داده اند؛ باید به فکر اصلاح این مساله بود و با معرفی جذاب و هنرمندانه نخبگانی همچون دکتر آشتیانی، جوانان و الگوپذیران را از آفت سلبریتی های بی هنر نجات داد.
وی با بیان اینکه جوانان مومن و انقلابی که مجاهدانه در راه علم و دانش گام گذاشته و با مدد الهی توانسته اند قله های دانش و فناوری را فتح کنند، همواره باید به عنوان الگو و سرمشق در جامعه معرفی شوند، افزود: یکی از مصادیق این الگوها دکتر سعید کاظمی آشتیانی هستند که از سنین نوجوانی جهاد و تلاش را ضمیمه استعداد و نبوغ خود قرار داده و توانسته است در مرز علم و فناوری قدم بزند.
امام جمعه ارومیه اظهار کرد: پژوهشگاه رویان که از یادگارهای درخشان علمی، زنده یاد کاظمی آشتیانی است، بیانگر سطح توانایی و نبوغ و زمان شناسی وی است؛ پژوهشگاهی که نظیر آن را فقط در کشورهای بسیار پیشرفته و آن هم خیلی محدود و معدود می توان یافت.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه ظرفیت شخصیت جهادی و علمی زنده یاد دکتر آشتیانی بسیار زیاد است،گفت: امیدوارم مسئولین فرهنگی در راستای معرفی و الگوسازی موثر این دانشمندان متعهد اقدامات لازم را انجام دهند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%86%d8%ae%d8%a8%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87%d9%85%da%86%d9%88%d9%86-%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.