ایستادن مردم در صف های مرغ و روغن، صف های انتخابات را کوتاه_تر می کند

ایستادن مردم در صف های مرغ و روغن، صف های انتخابات را کوتاه_تر می کند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم با بیان اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است، نسبت به رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم تذکر داد.
به گزارش آراز آذربایجان،وحید جلال زاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: درود و رضوان الهی به روح شهید جاودانه ملت ایران، حاج قاسم سلیمانی که فقدانش نیز دشمنان ملت ایران را رسوا می سازد. حاج قاسم خط قرمز ملت ایران است و از این زاویه انتشارات صوت وزیر خارجه را توطئه ای از پیش طراحی شده می دانم، لذا به همه نیروهای انقلابی می گویم مشغول ظاهر این توطئه نشوند و مراقب طرح اصلی توطئه باشند که در اتاق عملیاتی حضرات پخت و پز شده است. ان شالله با هوشیاری و زکاوت، ملت ایران از این مسئله نیز سربلند بیرون خواهند آمد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است و ناکارآمدی دولت در انجام وظایف معمولی خود مانند تهیه کالاهای اساسی، موید این موضوع است. ایستادن طولانی مردم در صف های مرغ و روغن، به یقین صف های انتخابات را کوتاه تر خواهد کرد، اما مردم آنها را به حول و قوه الهی ناکام خواهند کرد. چرا مردم، خصوصاً در مناطق پایین شهر، باید ساعت ها در ایام کرونایی برای تهیه اقلام ضروری در صف بایستند.
وی ضمن قدردانی از کادر درمان و معلمان به دلیل انجام وظایف خطیر خود در دوران کرونایی، از دولت خواست حقوق قانونی آنها را پرداخت کند.جلال زاده همچنین اضافه کرد: دولت باید به داد دامداران برسد و در اصلاح قیمت های خرید آنها اقدام عاجل به عمل برساند. همچنین قیمت گندم داخلی که دولت خرید می کند، بسیار پایین تر از قیمتی است که برای گندم خارجی در نظر می گیرد و این ظلم به کشاورز و تولیدکننده داخلی است.
نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی پلی برای صادرات است، گفت: این منطقه فرصتی است که باید استفاده شود و دستگاه‌های مرتبط باید منطقه ویژه اقتصادی سرو و مزایای آن را برای جذب سرمایه‌گذار بیش از پیش معرفی کنند. وحید جلال زاده افزود: منطقه ویژه سرو خبر خوب اقتصادی برای ارومیه است که اگر این فرصت با برنامه‌ریزی مناسب از سوی مسوولان و فعالان اقتصادی همراه باشد، عاملی برای توسعه خواهد بود.وی اضافه کرد: افزایش تراز تجاری، اشتغالزایی، افزایش سرمایه‌گذاری و مدیریت موثر از اهداف راه‌اندازی مناطق ویژه اقتصادی در کشور است و این منطقه می‌تواند نقش پیشران را در ارومیه داشته باشد. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید گفت و گوی جدی با طرف ترکیه‌ای انجام شود تا بتوان پیشرفت منطقه و رونق اقتصادی منطقه را رقم زده و مرز فعال شود. جلال زاده با تاکید بر وضع مشوق‌هایی برای افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه، بیان کرد: باید برخی کالاها را به صورت تخصصی در مرز سرو متمرکز کنیم و در کنار آن، ایجاد برخی امتیازها در این پایانه می‌تواند رونق بخش باشد. طی چند روز گذشته و براساس اعلام دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تصویب لایحه جدید مناطق ویژه اقتصادی که به مجمع تشخیص مصلحت نظلم ارجاع داده شده بود، با ایجاد ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی شامل مناطق ویژه اقتصادی لار و فسا در استان فارس، ابرکوه و میبد در استان یزد، زنجان در استان زنجان، گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، سرو در استان آذربایجان_غربی، خواف و قوچان در استان خراسان رضوی، خرم آباد در استان لرستان، تاکستان در استان قزوین، شاهین شهر در استان اصفهان و ساوجبلاغ در استان البرز موافقت شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


× چهار = 28