اولین مرکز تعویض پلاک خودرو‌های سنگین در خوی

اولین مرکز تعویض پلاک خودرو‌های سنگین در خوی

آرازآذربایجان،نائب رئیس شورای اسلامی شهر خوی از ایجاد اولین مرکز تعویض پلاک خودرو‌های سنگین به مرکزیت این شهرستان خبر داد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: این شهرستان به لحاظ ظرفیت و زیرساخت‌های لازم، اکنون شهرک حمل و نقل و انجمن رانندگان در شمال استان به مرکزیت خوی می‌باشد و همچنین شاهراه محور‌های مواصلاتی شمال استان به آذربایجان شرقی و غربی و هم مرز بودن با کشور ترکیه و جمهوری خودمختار نخجوان دارد.
محمد صادق نژاد ادامه داد: باتوجه به اینکه در شمال استان بالای ۸ هزار دستگاه خودرو سنگین باری وجود دارد و جهت تعویض پلاک تا این لحظه به مرکز استان مراجعه می کنند؛ حال با در نظر گرفتن مسئله ایمنی و همچنین صرفه جویی در سوخت و جلوگیری و کاهش سوانح رانندگی جاده‌ای، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی طی جلسه با موسسه رهگشا، درخواست ایجاد و مجوز مرکز تعویض پلاک خودرو‌های سنگین به مرکزیت خوی را اعلام کرد.
صادق نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی آمادگی خود را در خصوص واگذاری زمین و تجهیزات را اعلام نموده و با موافقت ضمنی مدیر موسسه رهگشا استان، سردار کاظمی مقرر گردید تا پیگیری‌های لازم در خصوص درخواست مذکور را از طرف موسسه رهگشا انجام گیرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


+ هشت = 10