افتخارات کسب شده توسط ملی_پوشان رویینگ آذربایجان غربی غرورآفرین است

افتخارات کسب شده توسط ملی_پوشان رویینگ  آذربایجان غربی غرورآفرین است

گروه خبر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: کسب دو مدال طلا و نقره توسط رویینگ سواران ملی پوش استان در مسابقات آسیایی موجب غرور و افتخار ملی است.
علی خلیلی در حاشیه دیدار با رویینگ سواران ملی پوش آذربایجان غربی افزود: حضور پنج ورزشکار ملی پوش استان در عضویت تیم ملی رویینگ کشور که باعث اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، باعث بسی افتخار و غرور ملی است.
وی در این دیدار که با حضور عاقل حبیبیان فرهاد کربلایی زاده، فرزاد کربلایی قلی زاده وحید جوهری و عباس شادمان رییس هیئت قایقرانی استان به وقوع پیوست اظهار کرد: با توجه به پی گیری‌های صورت گرفته در طول حضور این ورزشکاران در مسابقات آسیایی چین روندی رو به رشد را در این عرصه شاهد هستیم و این را مرهون زحمات مسئولان و متولیان ورزش استان، شهرستان نقده و به ویژه تلاش و همت مثال زدنی شما ورزشکاران شایسته کشور می‌باشد.وی در ادامه از تکمیل و راه اندازی پیست اختصاصی قایقرانی در شهرستان نقده خبر داد و گفت: راه اندازی این پیست در مراحل پایانی هماهنگی خود است و بزودی با مساعدت ویژه مسئولان شاهد تمرین ورزشکاران شایسته استان و تیم ملی در این پیست می‌شویم.
معاون توسعه امور ورزش آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تقدیر از عناوین کسب شده از سوی ورزشکاران شایسته استان گفت: تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم تا شرایط آرمانی را برای شما تلاشگران عرصه ورزش حرفه ای و قهرمانی مهیا کنیم و امید دارم شهرستان نقده که قطب رویینگ، هاکی و کبدی کشور محسوب می‌شود جایگاه ویژه ای برای رشد و تعالی سایر رشته های ورزشی باشد.
عباس شادمان رئیس هیئت قایقرانی استان در این جلسه گزارش مبسوطی از روند تمرین و شرایط اعزام و پی گیری‌های صورت گرفته در طول مسابقات و پس از مسابقات ویژه ورزشکاران اعزامی ارائه کرد.
تیم ملی روئینگ کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در شهر لوان چین، صاحب یک مدال طلا به توسط عاقل حبیبیان در ماده تک نفره سبک وزن مردان، یک مدال نقره توسط محسن شادی در ماده تک نفره سنگین وزن مردان و یک مدال نقره توسط تیم چهار نفره سبک وزن بانوان و یک مقام چهارمی توسط تیم دو نفره تک پاروی سنگین وزن فرهاد و فرزاد کربلایی قلی زاده شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


× نُه = 45