معاون هماهنگ کننده سپاه شهداي آذربايجان غربي:

افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی هم‌زمان با دهه فجر در آذربایجان غربی

افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی هم‌زمان با دهه فجر در آذربایجان غربی

گروه خبر: معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هم‌زمان با دهه فجر امسال، ۳۳ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان‌های استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان سرهنگ جلیل وحیدی در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح و بسیج با بیان اینکه ستاد دهه فجر با ۲۳ کمیته فعال و در ۳ هزار و ۷۵۰ کانون و پایگاه بسیج در استان نسبت به برگزاری ۷۵ برنامه شاخص در آذربایجان غربی اقدام می‌کند، اظهار کرد:برنامه‌های دهه فجر با حرکت رژه ۱۰۰ موتورسوار از فرودگاه ارومیه به طرف مزار شهدای باغ رضوان راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه ساعت حرکت امام از فرودگاه به بهشت زهرا، آغاز می‌شود.
وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی تحت عنوان »گلبانگ انقلاب« و برگزاری یادواره‌های شهدا در سراسر شهرستان‌های آذربایجان غربی از برنامه‌های شاخص اولین روز از دهه فجر است.
وحیدی ادامه داد: برگزاری مراسم شب شعر و خاطره توسط پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس در کانون‌ها، برگزاری مسابقه »واجب فراموش شده«، جنگ شادی و میزگردهای تحلیلی با موضوع استکبارستیزی از برنامه‌های ویژه در این ایام است.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد:همچنین ۳۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی از جمله خانه ایتام خانه عالم، غسالخانه، مسجد و … با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در تمام شهرستان‌های آذربایجان غربی به جز ارومیه و میاندوآب در دهه فجر افتتاح می‌شود.وی با اشاره به اینکه اعزام ۲۵ تیم تخصصی و عمومی درمانی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این دهه است، افزود: ۷ پروژه اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش قارچ، کود شیمیایی ورنی کمپوست و مرغ نیز در این دهه افتتاح می‌شود.
*برگزاری همایش بزرگ اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی
وحیدی گفت: افتتاح ۴۶ پایگاه اصناف در شهرستان‌های خوی، سلماس چالدران، نقده و اشنویه از برنامه‌های شاخص در این دهه است.وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های شاخص در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: همایش بزرگ نقش اصناف در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از این قشر در شهرستان خوی برگزار می‌شود.معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی برگزاری مسابقه »آدمک‌های شیطانی«، اجرای سرودهای انقلابی در میادین شهرها توسط رزم نوازان، نورافشانی در ارتفاعات و میادین شهرها، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، اجرای مشاوره‌های حقوقی رایگان از دیگر برنامه‌های متنوع در دهه فجر است.
سرهنگ وحیدی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش »سران عشایر و نخبگان«، تجلیل از خادمان و نفرات برتر مسابقات قرآنی نیروهای مسلح از جمله عناوین ویژه برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی را شامل می‌شوند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۹:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


پنج × 9 =