- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی هم‌زمان با دهه فجر در آذربایجان غربی

Posted By admin On بهمن ۱۲, ۱۳۹۲ @ ۹:۴۲ ق.ظ In پرونده | No Comments

گروه خبر: معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هم‌زمان با دهه فجر امسال، ۳۳ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان‌های استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان سرهنگ جلیل وحیدی در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح و بسیج با بیان اینکه ستاد دهه فجر با ۲۳ کمیته فعال و در ۳ هزار و ۷۵۰ کانون و پایگاه بسیج در استان نسبت به برگزاری ۷۵ برنامه شاخص در آذربایجان غربی اقدام می‌کند، اظهار کرد:برنامه‌های دهه فجر با حرکت رژه ۱۰۰ موتورسوار از فرودگاه ارومیه به طرف مزار شهدای باغ رضوان راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه ساعت حرکت امام از فرودگاه به بهشت زهرا، آغاز می‌شود.
وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی تحت عنوان »گلبانگ انقلاب« و برگزاری یادواره‌های شهدا در سراسر شهرستان‌های آذربایجان غربی از برنامه‌های شاخص اولین روز از دهه فجر است.
وحیدی ادامه داد: برگزاری مراسم شب شعر و خاطره توسط پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس در کانون‌ها، برگزاری مسابقه »واجب فراموش شده«، جنگ شادی و میزگردهای تحلیلی با موضوع استکبارستیزی از برنامه‌های ویژه در این ایام است.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد:همچنین ۳۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی از جمله خانه ایتام خانه عالم، غسالخانه، مسجد و … با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در تمام شهرستان‌های آذربایجان غربی به جز ارومیه و میاندوآب در دهه فجر افتتاح می‌شود.وی با اشاره به اینکه اعزام ۲۵ تیم تخصصی و عمومی درمانی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این دهه است، افزود: ۷ پروژه اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش قارچ، کود شیمیایی ورنی کمپوست و مرغ نیز در این دهه افتتاح می‌شود.
*برگزاری همایش بزرگ اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی
وحیدی گفت: افتتاح ۴۶ پایگاه اصناف در شهرستان‌های خوی، سلماس چالدران، نقده و اشنویه از برنامه‌های شاخص در این دهه است.وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های شاخص در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: همایش بزرگ نقش اصناف در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از این قشر در شهرستان خوی برگزار می‌شود.معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی برگزاری مسابقه »آدمک‌های شیطانی«، اجرای سرودهای انقلابی در میادین شهرها توسط رزم نوازان، نورافشانی در ارتفاعات و میادین شهرها، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، اجرای مشاوره‌های حقوقی رایگان از دیگر برنامه‌های متنوع در دهه فجر است.
سرهنگ وحیدی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش »سران عشایر و نخبگان«، تجلیل از خادمان و نفرات برتر مسابقات قرآنی نیروهای مسلح از جمله عناوین ویژه برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی را شامل می‌شوند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad-33-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%8a-%d9%85%d8%ad%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d8%aa-%d8%b2%d8%af%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%d9%87%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.