رئيس جمهوردر تبريز:

اطمینان نسبی در احیای دریاچه ارومیه حاصل شده است

اطمینان نسبی در احیای دریاچه ارومیه  حاصل شده است

گروه خبر: رئیس جمهور گفت: در بحث احیای دریاچه ارومیه، به لطف خدا می‌توان اطمینان نسبی گرفت و گام های بزرگی برای احیای دریاچه برداشته شده است.
به گزارش آراز آذربایجان ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به آذربایجان شرقی در محوطه تاریخی ارک تبریز در جمع پرشور مردم با بیان اینکه تمام افتخار من این است که خادم مردم هستم گفت: تمام جوانان و مردمی که در این محوطه هستند به نظام اسلامی، ادعای احترام می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری امید و ایمان رمز شکست دشمنان نظام اسلامی است، گفت: حضور شما مردم و جوانان انقلابی و آینده ساز در این مجامع بسیار امیدبخش است.رئیسی با تاکید بر اینکه، هویت مردم آذربایجان دین مداری و اسلام مداری است، اذعان داشت: در دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مردم تبریز در تیپ ها و لشگرهای مختلف نشان از علاقه هموطنان فهیم و شهید پرور این شهر به نظام داشت.
سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: در اغتتشات اخیر مردم آذربایجان دشمن را ناامید کردند، رهبری فرمودند که کشور در حال پیشرفت است و حتی دشمن به شکست تحریم‌ها اذعان دارند و امروز مردم ما در اکثر عرصه‌ها دشمن را شکست دادند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 2 =