فرمانده سپاه شهداي آذربايجان‌ غربي:

استاندارد دوگانه حقوق بشری در قضیه فلسطین مایه ننگ است

استاندارد  دوگانه حقوق بشری  در قضیه فلسطین  مایه ننگ است

گروه خبر:فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با تأکید بر لزوم توجه رسانه‌‌ها به موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، گفت: سکوت در برابر این وحشی‌گری‌ها که ناشی از استاندارد دوگانه بین‌المللی است، مایه ذلت و ننگ بشریت است.
به گزارش آراز آذربایجان، سردار محمدحسین رجبی در آیین تجلیل از جهادگران و خادمین عهد خدمت و خط امام(ره) استان آذربایجان‌ غربی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد استاندارد دوگانه حقوق بشری در دنیا هستیم که در مقابل کشتار کودکان غزه و فلسطین سکوت کرده است. این مایه ننگ و ذلت برای تمام بشریت است که سازمان‌های مدعی حقوق بشر چنین دوگانه رفتار می‌کنند.
وی افزود: با عملیات طوفان‌الاقصی، ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی که ایجاد کرده بودند از بین رفت و امروز به دنبال نسل‌کشی در فلسطین هستند. این وحششی‌گری غاصبان صهیونیست محکوم است و باید متوقف شود.فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی تأکید کرد: اهمیت کار حاج قاسم امروز معلوم می‌شود. جبهه مقاومت در دوران حاج قاسم قدرت یافته و امروز شاهدیم که در برابر قلدری صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کند. رفتار غاصبان در سرزمین‌های اشغالی در طول سال‌های دراز نشان دهنده خوی وحشی‌گری آن‌ها بوده و امروز نیز شاهدیم که با کشتار زنان و کودکان به دنبال وحشی‌گری هستند.وی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی و جهادی نیروهای بسیج و سپاه در آذربایجان‌ غربی گفت: فراهم کردن زمینه حضور در مناطق محروم و اردوهای جهادی در اولویت باشد. کار نیروهای جهادگر در مناطق محروم جهاد فی سبیل الله و برای رضایت خداست و بهترین صحنه برای خودسازی جوانان است.رجبی ابراز داشت: عزت آینده کشور در دست جوانان است. یکی از ویژگی‌های اصلی دانشجوی در تراز انقلاب خصوصیات معنوی و اعتقادی است، همان‌گونه که شهدای دانشجوی ما در مقابل دشمن جهاد کردند و جهاد شما هم همین است که به مردم خدمت می‌کنید.وی خطاب به دانشجویان و جهادگران، بیان کرد: اندوخته‌های معنوی در اردوهای جهادی را در زندگی شخصی نیز به‌کار بگیرید. کشور ما مهد علم است و تمدن پیشرفته‌ای داریم که باید از این نعمت بهره‌برداری کافی داشته باشید.فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: ما در جنگ چیزی نداشتیم، اما در مقابل دشمنان با عنصر معنویت و خواستن ایستادیم و اقتدار ایجاد کردیم.
وی در مورد نحوه فعالیت‌های جهادی در استان گفت: بدون تفاوت و نگاه به قومیت‌ها به امر محرومیت‌زدایی در سراسر استان اهتمام داریم. باید در مناطق محروم حضور یافت و این موضوع در اولویت شما باشد که محروم‌ترین منطقه را پیدا کنید.
رجبی در پایان تأکید کرد: از هم‌افزایی بین مجموعه‌ها نباید غافل شد، برای موفقیت نیازمند هم‌افزایی و همراهی تمام مجموعه‌ها هستیم تا شاهد رفع محرومیت باشیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


8 + = یازده