استادحوزه و دانشگاه:

۹ دی روز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران بود

۹ دی روز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران بود

آراز آذربایجان-استادحوزه ودانشگاه گفت: ۹دی روزقیام ملت ایران علیه نفاق،خیانت و وابستگی به استکباربود.
حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی در مراسم بزرگداشت ۹دی که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد افزود: ۹دی روز قیام ملت ایران علیه نفاق ،خیانت،وابستگی به استکبار و ستیز با دشمان قسم خورده قرآن و انقلاب بود.
حجت الاسلام شریعتی با بیان اینکه ۹دی روز حماسه ،بیعت مجدد ومیثاق بزرگ ملت ایران باولایت فقیه وقرآن واسلام بود اظهار کرد: این روز، روزمقابله بایزیدیان زمان درتوهین به عاشورا و به آتش کشیدن حسینیه ها وهییتهای مذهبی وعزادارن حسینی وروز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران بود.
وی ادامه داد:۴۰سال است حرکت مقدس انقلاب همچنان پابرجاست بااینکه تمام دنیای استکباری و نفاق داخلی وسلطنت طلبها وخائنین داخلی و منافقین برای براندازی این انقلاب تلاش بسیار گسترده ای انجام داده اند ولی موفق نشده اند.
این مدرس حوزه و دانشگاه بااشاره به عبرت گیری از فتنه ۸۸اظهار کرد:دشمنان و فتنه گران از جریان فتنه وحماسه ۹دی عبرت بگیرند وتوبه کنند و در برابر ملت ایران یاس خودرا ابراز کنند.
وی افزود: ایمان در دل مردم ما کنده و ازبین نمی رود ودشمنان توان مقابله با این ملت را ندارند.
حجت الاسلام شریعتی به رهبری مجتهد وعالمانه ،باتقوا،شجاع مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت وباایمان پشت سر رهبری مقام معظم رهبری ایستاده اند وکسی نمی تواند این ملت و رهبر را به زانو در بیاورد و دولت مردان باید با توجه به فرمایشات رهبری درخدمت مردم باشند و مسایل نظام رادرخود نظام حل کنند نه دربیرون نظام و گره زندگی مردم وجوانان رابازکنند.
منبع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = سیزده