‌ فرمانده کل ارتش در رزمايش غير‌مترقبه منطقه شمال غرب کشور :

ارتش برای هر سطحی از تهدید دشمن ‌آمادگی مقابله دارد

ارتش برای هر سطحی از تهدید دشمن ‌آمادگی مقابله دارد

گروه خبر: فرمانده کل ارتش با بیان اینکه برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم، گفت: اشراف اطلاعاتی خوبی از دشمن داریم.
به گزارش آرازآذربایجان ، ‌امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی‌ ‌در رزمایش غیر‌مترقبه نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور با بیان اینکه بعد از تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش، یگان‌های این نیرو به واکنش سریع و متحرک هجومی تغییر ماهیت داده‌اند، اظهار داشت: لازم بود ارزیابی از این یگان‌ها به عمل آید تا میزان آمادگی، تحرک و سرعت یگان‌ها سنجیده شود.
وی با اشاره به ماموریت غیر‌مترقبه یگان‌های منطقه شمال غرب افزود: نیمه شب گذشته این ماموریت به یگان‌ها ابلاغ شد و آن‌ها بلافاصله وارد منطقه رزمایش شدند و برنامه‌های خوبی در حال اجرا‌ست.
امیر سرلشکر موسوی ‌با بیان اینکه سربازان و فرزندان ملت ایران اسلامی ‌‌برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده هستند، تاکید کرد: یگان‌های ارتش در اوج آمادگی قرار دارند و هرنوع ماموریتی که به آنها ابلاغ شود، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را انجام خواهند داد.
فرمانده کل ارتش افزود: پیام رزمایش برای دشمنان این است که اگر دارای محاسبات غلطی شوند، بدانند که فرزندان این آب و خاک آماده هستند در هر مکان و زمانی لازم باشد با قدرت هرچه تمام‌تر ایستادگی ‌کنند.
امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.
وی آمادگی یگان‌های ارتش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما برای دفاع از آرمان‌های نظام، انقلاب، کشور و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی آمادگی کامل داریم.
امیر سر‌لشکر موسوی درباره ارزیابی این رزمایش غیر‌مترقبه گفت: یگان‌ها آزمون خوبی از نظر سرعت عمل و رسیدن به اهداف رزمایش داشته‌اند و نمره قبولی را کسب کرده‌اند و امیدواریم به آنچه ستاد کل نیروهای مسلح برای این رزمایش ترسیم کرده، دست پیدا کنیم.
*یگان‌های ارتش در اوج آمادگی قرار دارند فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در دیدار با امام جمعه ارومیه اظهارداشت: همه سربازان و افسران ایران اسلامی آماده پاسخ کوبنده به دشمنان ایران اسلامی هستند و تا پای جان مدافع اسلام و انقلاب خواهند بود.
وی با بیان اینکه یگان‌های ارتش در اوج آمادگی قرار دارند خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدر آماده دفاع کیان اسلامی کشورمان هستند و دشمنان حتی اجازه و جرات تجاوز به خاک میهمن را نمی توانند به ذهن خود راه دهند.
امیر سرلشکر موسوی ‌با بیان اینکه سربازان و فرزندان ملت ایران اسلامی ‌برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده هستند گفت:نیروهای مسلح نظام اسلامی سربازان ولایت و فداییان اسلام هستند و همواره در بازدید از یگان های نیروهای مسلح در تمامی سطوح کشور این ندا و همنوایی متحد را می توان احساس کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهداف رزمایش امروز در شمالغرب کشور افزود: بعد از تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش، یگان‌های این نیرو به واکنش سریع و متحرک هجومی تغییر ماهیت داده‌اند، لازم بود ارزیابی از این یگان‌ها به عمل آید تا میزان آمادگی، تحرک و سرعت یگان‌ها سنجیده شود.
وی ادامه داد: یگان‌ها آزمون خوبی از نظر سرعت عمل و رسیدن به اهداف رزمایش داشته‌اند و نمره قبولی را کسب کرده‌اند و امیدواریم به آنچه ستاد کل نیروهای مسلح برای این رزمایش ترسیم کرده، دست پیدا کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات نیروهای نظامی به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و صیانت از کیان اسلامی گفت: توجه به معنویات در کنار اقدامات نظامی نقطه قوت نیروها و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در نظام اسلامی که موجب خشنودی خداوند بوده و باعث خوشحالی است.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: این امر نشان از اشرافیت و دقت فرماندهی معظم کل قوا در انتخاب و انتصاب فرماندهان نیروهای مسلح نظام اسلامی دارد و امیدواریم این روحیه معنویت که تضمین کننده پیروزی ها و موفقیت هاست در میان تمامی مدیران و فرماندهان و جامعه کشور نهادینه شود.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رزمایش نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی ارومیه به این شهر سفر کرده است.
*تجهیزات جدید و بومی در رزمایش امروز مورد آزمایش قرار گرفت
همچنین فرمانده نیروی زمینی ارتش از آزمایش تجهیزات جدید و بومی در زمایش امروز این نیرو خبر داد.
امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره برگزاری این رزمایش گفت: فرمانده کل ارتش به منظور ارزیابی آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ماموریتی را به نیروی زمینی ارتش ابلاغ کردند تا رزمایشی در منطقه شمال غرب کشور انجام شود.
وی ادامه داد: بلافاصله اوامر فرمانده کل ارتش به یگان‌ها ابلاغ شد و یگان‌ها در مدت زمان بسیار کم با تمامی تجهیزات خود را به منطقه رزمایش رساندند که الحمدالله رزمایش خوبی نیز برگزار کردند.
امیر سرتیپ حیدری اجرای رزمایش را بسیار مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: هدف و منظور از رزمایش، ارزیابی رزمی و نحوه پای کار آمدن تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع است که یگان‌های حاضر در میدان آن را به خوبی اجرا کردند.فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص تجهیزات مورد استفاده در این رزمایش نیز گفت: در حال حاضر یکان‌های نیروی زمینی ارتش با تجهیزات جدید و سلاح‌های کاملا بومی در ماموریت‌ها حاضر می‌شوند و در این رزمایش نیز بخشی از توانمندی‌های بومی شده در حوزه تجهیزات مورد آزمایش قرار گرفت.
امیر حیدری درپایان خاطرنشان کرد: ارتقای آمادگی رزمی، بالا بردن توان دفاعی، قدرت، تحرک، سرعت و جابجایی سریع از اهداف رزمایش نیروی زمینی بود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


− 8 = یک