تراموا، تاکسی و اتوبوس را از خیابان امام (ره) ارومیه خارج می‌کند

تراموا، تاکسی و اتوبوس را از خیابان امام (ره)  ارومیه خارج می‌کند

گروه خبر: نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با راه اندازی تراموا در خیابان امام (ره) ارومیه، امکان تردد تاکسی و اتوبوس در این خیابان نخواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با راه اندازی تراموا در خیابان امام (ره) ارومیه، امکان تردد تاکسی و اتوبوس در این خیابان نخواهد بود.
عادل فتاحی در گفت و گو با ایرنا افزود: از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برای توسعه حمل و نقل عمومی، راه اندازی تراموا در خیابان امام (ره) است که به همین منظور قرارداد مطالعات اجرای این طرح با یک سرمایه گذار از کشور ترکیه به امضاء رسیده است.وی اضافه کرد: مطالعات این طرح از چهار ماه آینده آغاز می‌شود و به دلیل اجرای مشارکتی آن، میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای آن معلوم نیست.وی اظهار کرد: با راه اندازی تراموا در خیابان امام (ره)، خدمات دهی سایر ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس از این خیابان حذف می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: تمام تلاش مدیریت شهری بر کاهش ترافیک در ارومیه استوار است که امیدواریم با ابزار مختلف بتوانیم به این امر دست یابیم.
وی در خصوص وعده شهردار ارومیه در سال گذشته مبنی بر اجرای مترو در این شهر گفت: با توجه به اجرای مترو در شهرهای بیش از یک میلیون نفر، مدیریت شهری در نظر دارد این طرح را در ۱۰ سال آینده به اجرا در آورد.
فتاحی با اشاره به اجرای طرح اتوبوس تندرو در شهر ارومیه افزود: مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر ارومیه از سوی وزارت کشور برای شهر ارومیه تهیه شده و در پی آن، با اجرای مطالعه این طرح و در نهایت تصویب در شورای ترافیک استان، وارد فاز اجرایی می‌شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۸ ق.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. -1

    سلام
    لطفا هر کاری میکنید بکنید فقط بودجه بقیه شهرستانهارو قورت ندید!!!

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


9 − = پنج