وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي:

احتمال تورم ۲۷ درصدی برای سال ۹۳

احتمال تورم ۲۷ درصدی برای سال ۹۳

گروه خبر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتقاد دولت را خصوصی سازی دانست و گفت: اشتغال یکی از مسائل اصلی دولت و کشور است.
به گزارش ایسنا علی ربیعی اظهار کرد: گروه مشاوران و کارفرمایان راه اندازی شده که در بخش تولید و صنعت فعالیت داشته باشند که یک بار در ماه یکی از گروه‌ها از مازندران است.وی ادامه داد: شرایط جهانی و اجتماعی ما به گونه‌ای است که چاره‌ای جزء موفقیت نداریم پس باید خوب و درست کار کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اشتغال یکی از مسائل اصلی دولت و کشور است گفت: تولید مسئله اصلی در حوزه اشتغال محسوب می‌شود.
ربیعی اظهار کرد: اعتقاد دولت بر خصوصی سازی است.وی با اشاره به احتمال تورم ۲۷ درصدی برای سال ۹۳ گفت: در صورتی که تورم در این حد باشد خوب است و باید کاری کنیم تا بالاتر نرود بلکه کاهش یابد.ربیعی با بیان اینکه اشتغال امروز یک مسئله مالی نیست افزود: در برخی از استان‌ها باید تفکر اشتغال نهادینه شود.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید در خصوص نگرش اشتغال آسیب شناسی صورت گیرد گفت: بهره‌وری و اعتقاد به کار باید افزایش یابد و نوع نگرش به کار باید تغییر پیدا کند.وی افزود: هدف ما بردن تعاونی‌ها به سمت تعاونی‌های بزرگ است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


هشت × 9 =