فرمانده انتظامي آذربايجان غربي:

آذربایجان غربی از استان_های هدف در بحث سرقت خارج شده است

آذربایجان غربی از استان_های هدف در بحث سرقت خارج شده است

گروه خبر:فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از استان های هدف در بحث سرقت خارج شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر اصلانی در نشست خبری که در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت در شش ماهه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدر ۲۱ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضرشیشه در اولویت مصرف مواد مخدر قرار دارد، افزود: شیشه در حال حاضر خطرناک ترین ماده مخدر محسوب می شود و با توجه به تبلیغات مخربی که برای جوانان و نوجوانان خصوصا در مورد افزایش توان جسمی صورت می گیرد مصرف این ماده افزایش یافته است.
اصلانی گفت: هرچند با اقدامات پلیس در راستای پیشگیری از مصرف شیشه در بحث پیش سازه ها کنترل های زیادی انجام گرفته و نرخ کشف شیشه هفت برابر افزایش یافته است.
وی با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی طی شش ماه نخست امسال، تصریح کرد: یک تن و ۳۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان_غربی کشف شده است که در این خصوص شاهد رشد ۲۱ درصدی کشف مواد مخدر در استان هستیم.
این مسئول با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ۲۸۰ درصدی کشف مواد مخدر از نوع شیشه در استان هستیم، ادامه داد: در این خصوص میزان دستگیری نیز ۳۵۰ درصد افزایش یافته است.
اصلانی با بیان اینکه در جمع‌آوری معتادان به توفیق رسیده‌ایم، اعلام کرد: این توفیقات با همکاری سایر ارگانها، مردم و رسانه‌ها به وقوع پیوسته است به طوری‌که امروزه با مدیریت‌هایی که شده است میزان معتادان در جامعه کاهش یافته است.
وی از تشکیل تیم ویژه برای جمع‌آوری معتادان در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این تیم‌ ۵۰ نفری بوده و دارای تخصص در زمینه پاکسازی محلات شناسایی محلات جاسازی و جمع‌آوری معتادان هستند که این تیم در شهرهای مختلف جهت پاکسازی اقدام می‌کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام ۵۳ باند مواد مخدر در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در‌ این خصوص شاهد افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.این مسئول با بیان اینکه در دستگیری عاملان مواد مخدر نیز رشد سه درصدی را در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته داریم، ادامه داد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر به صورت جدی وارد کار شده‌ایم.
اصلانی گفت: در سالهای قبل آذربایجان غربی جز یازده استانی بود که در بحث سرقت در شرایط بحرانی قرار داشت و آمار سرقت بالایی را در مقایسه با سایر استانها دارا بود.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس ناجا آمار سرقت کاهش چشمگیری داشته و دیگر از استان های هدف در بحث سرقت خارج شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه از کاهش ۲۳ درصدی انواع سرقت، کاهش ۳۸ درصدی قتل عمد، کاهش تلفات جاده‌ای به میزان شش درصد و اجرای ۵۰ طرح در راستای امنیت اجتماعی در استان طی شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: پلیس با اقتدار هرچه تمام‌تر در راستای مبارزه با انواع آسیب‌های اجتماعی و جرائم وارد کار شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = چهار