نماينده مردم اروميه در مجلس:

نباید شکرهای تولید شده در انبار کارخانه‌های استان باقی بماند

نباید شکرهای تولید شده در انبار کارخانه‌های استان باقی بماند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات شکر گفت: شکرهای تولید شده در ? کارخانه استان انبار شده و سبب اعتراض کشاورزان چغندرکار این استان شده است.نادر قاضی‌پور به ظرفیت‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی اشاره و اظهار داشت: این استان به اندازه دو برابر برق مصرفی تولید دارد که باید این ظرفیت در جهت صنعت مورد استفاده قرار گیرد.وی به ۵ کارخانه قند این استان اشاره کرد و افزود: مسئولان وزارت کشور درحالی از متوقف شدن واردات شکر به ایران خبر می‌دهند که ۲۳ کشتی حامل شکر وارد ایران شده است. درحال حاضر شاهدیم شکرهای تولیدی در ۵ کارخانه استان انبار شده و سبب اعتراض کشاورزان چغندرکار این استان شده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی با همسایگی از ۴ کشور بهره اقتصادی کافی نمی‌برد در صورتی که این استان دروازه ایران به اروپا محسوب شده و باید بیش از این مورد توجه مسئولان اقتصادی کشور باشد.قاضی‌پور آذربایجان‌غربی را در دام، طیور و آبزیان در رتبه‌های برتر کشور عنوان و بیان کرد: این استان تولید کننده اصلی در کشور است و نیاز است به تولیدکنندگان توجه بیشتر شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ۹۰ درصد عملیات اقتصادی اقیلم کردستان را مربوط به آذربایجان‌غربی دانست و گفت: اقلیت کردستان عراق همواره باید اقتصاد کشور خود را با اقتصاد این استان هماهنگ کند که باید از آن بهره کافی را برد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


1 + = ده