- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

نباید شکرهای تولید شده در انبار کارخانه‌های استان باقی بماند

Posted By admin On دی ۲۲, ۱۳۹۳ @ ۷:۰۶ ق.ظ In ارومیه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات شکر گفت: شکرهای تولید شده در ? کارخانه استان انبار شده و سبب اعتراض کشاورزان چغندرکار این استان شده است.نادر قاضی‌پور به ظرفیت‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی اشاره و اظهار داشت: این استان به اندازه دو برابر برق مصرفی تولید دارد که باید این ظرفیت در جهت صنعت مورد استفاده قرار گیرد.وی به ۵ کارخانه قند این استان اشاره کرد و افزود: مسئولان وزارت کشور درحالی از متوقف شدن واردات شکر به ایران خبر می‌دهند که ۲۳ کشتی حامل شکر وارد ایران شده است. درحال حاضر شاهدیم شکرهای تولیدی در ۵ کارخانه استان انبار شده و سبب اعتراض کشاورزان چغندرکار این استان شده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی با همسایگی از ۴ کشور بهره اقتصادی کافی نمی‌برد در صورتی که این استان دروازه ایران به اروپا محسوب شده و باید بیش از این مورد توجه مسئولان اقتصادی کشور باشد.قاضی‌پور آذربایجان‌غربی را در دام، طیور و آبزیان در رتبه‌های برتر کشور عنوان و بیان کرد: این استان تولید کننده اصلی در کشور است و نیاز است به تولیدکنندگان توجه بیشتر شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ۹۰ درصد عملیات اقتصادی اقیلم کردستان را مربوط به آذربایجان‌غربی دانست و گفت: اقلیت کردستان عراق همواره باید اقتصاد کشور خود را با اقتصاد این استان هماهنگ کند که باید از آن بهره کافی را برد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d8%b4%da%a9%d8%b1%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%8a%d8%af-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.