نماينده مردم اروميه در مجلس:

مردم آذربایجان هزاران هزار شهید تقدیم حفظ تمامیت ارضی کشور کرده اند

مردم آذربایجان هزاران هزار شهید تقدیم حفظ تمامیت ارضی کشور کرده اند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آذربایجان در هشت سال دفاع مقدس هزاران هزار شهید تقدیم استقلال و حفظ تمامیت ارضی ایران کردند.
به گزارش آرازآذربایجان ، “نادر قاضی پور” در واکنش به اظهارات وزیر آموزش و پرورش در خصوص ممنوعیت آموزش به زبان مادری، گفت: آقای بطحایی به جای اینکه به مشکلات حاد مدارس غیر استاندارد و مطالبات فرهنگیان رسیدگی کند و مدارس کپری و کانکسی را درست کند، یک سری اظهاراتی مطرح می کند که با قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری مغایرت دارد.
وی افزود: رهبری انقلاب در دیدار اخیرشان با خانواده شهدای مدافع حرم بر آموزش زبان مادری به کودکان و دانش آموزان تاکید داشتند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش زبان مادری مانعی برای آموزش زبان فارسی نیست و بالاخره همه این زبان را فرا می_گیرند. یقیناً آموزش زبان مادری به دانش آموزان به رشد آن ها کمک بیشتری می_کند. قاضی_پور افزود: چنین اظهاراتی که بر خلاف مبانی اصولی و قانون اساسی است، نوعی کم عقلی است و نشان می دهد کسانی که چنین اظهاراتی انجام می دهند، هیچ درکی از شرایط حساس کنونی کشور ندارند.وی تاکید کرد: مردم آذربایجان، مردم با شرفی هستند.
زنان ما با طلاهایشان شوروی را از این کشور بیرون راندند. شرافت ما اجازه نمی دهد به کسی اجازه دهیم بر خلاف منافع ملی عمل کند.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آذربایجان در هشت سال دفاع مقدس هزاران هزار شهید تقدیم استقلال و حفظ تمامیت ارضی ایران کردند.همچنین رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن ، گفت: از کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواست داریم تا هرچه زودتر گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور را تقدیم هیات رئیسه کنند تا در دستور کار صحن قرار بگیرد.نادر قاضی‌پور در خصوص آخرین وضعیت گزارش هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور، اظهار داشت: گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول هزینه کرد حقوق دولتی در استان‌های کشور به کمیسیون صنایع و معادن ارائه شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = شش