مشارکت مردم در انتخابات با توجه به شرایط کشور اهمیت ویژه‌ای دارد

مشارکت مردم در انتخابات با توجه به شرایط کشور  اهمیت ویژه‌ای دارد

گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات با توجه به شرایط کشور اهمیت ویژه‌ای دارد گفت: مسوولان و دست‌اندارکاران استان، اهتمام جدی به رعایت بی‌طرفی، صیانت از آرای مردم و حضور حداکثری مردم در جریان برگزاری انتخابات دارند و خود را امانتدار تک‌تک آرای مردم می‌دانند. به گزارش آرازآذربایجان ، علی مصطفوی در مراسم کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به ۹ روستای شهرستان بوکان افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط کنونی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رای استفاده شود. وی صیانت از آرای مردم را وظیفه همه مسوولان استانی و شهرستانی عنوان کرد و اظهار داشت: به طور متوسط هرساله یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود که نشان‌دهنده توجه به رای مردم در این نظام مقدس است.
وی ادامه داد: تمامی انتصاب‌های کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم با مشارکت مردم و با حضور آنها انجام می‌گیرد و این امر نشان‌ می‌دهد که مردم در اداره کشور مشارکت خوبی دارند.
رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی آرای مردم را باارزش عنوان کرد و افزود: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در دوم اسفندماه نشان خواهند داد که مردم نظام خود را دوست دارند و با انتخاب فرد اصلح، مجلس قدرتمندی را تشکیل خواهند داد.
وی با تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: امسال جمهوری اسلامی ایران نخستین گام از گام دوم انقلاب را با اقتدار آغاز کرد و سامانه تبلیغاتی استکبار که قصد براندازی نظام را داشت، نتوانست کاری از پیش ببرند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم راه خود را ادامه می‌دهد و بدون وابستگی به بیگانگان و با حمایت جدی مردم در راستای تحقق اهداف نظام همچنان تلاش می‌کند.مصطفوی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان مستقل‌ترین انقلاب عصر حاضر یاد کرد و اظهار داشت: با وجود تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام با راه انداختن جنگ هشت ساله، محاصره اقتصادی و در حال حاضر تحریم‌های ظالمانه نتوانستند در سایه درایت رهبری انقلاب و همراهی مردم راه به جایی ببرند.
وی، دهه مبارک فجر سال جاری را نیز فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی در میان مردم دانست و افزود: دستاوردهای نظام با وجود محدودیت‌ها و موانع مختلف، باید برای اقشار مختلف مردم بازخوانی و بازگو شود.وی گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۶۰۰ پروژه در استان با ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
در این مراسم مراحل اجرایی طرح گازرسانی به ۹ روستای محور تازه‌قلعه بوکان با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال شروع شد؛ با افتتاح این طرح، ۴۷۰ خانوار این بخش با ۴۵۰ انشعاب جدید از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
به مناسبت دهه فجر ۳۵ طرح مختلف در بوکان با ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار و هزینه افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهند شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


− یک = 1