تهدید حمله نظامی آمریکا به اماکن فرهنگی ایران ادعایی تو خالی است

تهدید حمله نظامی آمریکا به اماکن فرهنگی ایران ادعایی تو خالی است

آرازآذربایجان- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: به شهادت رساندن سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا و اسرائیل در منطقه است.
حجت الاسلام عسگر دیرباز افزود: ترور سردار سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی در پی دارد که با شکست آمریکا و پایان حضور آنها در منطقه همراه خواهد شد.
حجت الاسلام دیرباز تصریح کرد: دشمنان ایران و مسلمانان باید به این نتیجه برسند که شهید سردار سلیمانی بسیار ترسناک تر از خود سردار سلیمانی است.
وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی اتحاد و همبستگی را در بین مردم ایران و مسلمانان تقویت کرد، خاطرنشان کرد: هسته مقاومت به رهبری سردار سلیمانی توانست داعش را نابود کند و بعد از وی نیز سربازان سردار سلیمانی برای نابودی آمریکا و اسرائیل تلاش خواهند کرد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا عواقب سختی برای آمریکا خواهد داشت، یاد آورشد: تمامی تهدیدهای آمریکا برای حمله نظامی به اماکن فرهنگی و تاریخی ایران، ادعایی تو خالی بوده و ایران اجازه همچین جسارتی را به آمریکای تروریست نخواهد داد.
حجت الاسلام دیرباز اظهار کرد: ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا باعث شد چهره واقعی و پلید آمریکا آشکار شده و نشان دهد آمریکا هیچ موقع قابل اعتماد نبوده و نیست.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۲ ب.ظ

دیدگاه


5 × شش =