نماينده اروميه با بيان اينکه ترکيه در حال جنگ با تروريسم است

ما در منطقه هر هفته چند شهید به دست پژاک، دموکرات و پ.ک.ک داریم

ما در منطقه هر هفته چند شهید به دست پژاک، دموکرات و پ.ک.ک داریم

گروه خبر: نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در منطقه هفته‌ای چند شهید تقدیم انقلاب می‌کنیم و همگی به دست پژاک، دموکرات و پ.ک.ک به شهادت می‌رسند.
به گزارش آرازآذربایجان ؛ روح الله حضرت پور طلاتپه با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی در کشور، گفت: چهار نفر از نمایندگان آذربایجان غربی که کرد زبان هستند در صحن علنی نطق‌هایی داشتند که متناسب با شرایط فعلی کشور نیست.
نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما در منطقه هفته‌ای چند شهید تقدیم انقلاب می‌کنیم و همگی به دست پژاک، دموکرات و پ.ک.ک به شهادت می‌رسند اما هیچ وقت این مسائل از تریبون مجلس مطرح نشده، چرا نمایندگان کرد مجلس تذکری در این رابطه نمی‌دهند.نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر به فکر اتحاد و وحدت هستیم نباید چنین مسائلی را از تریبون مجلس مطرح کنیم؛ ترکیه در حال جنگ با ترویست‌ها و افرادی است که در مرزهای این کشور ناامنی ایجاد می‌کند و به دنبال کشتار کردها نیست البته این موضوع به ما ربطی ندارد و مجلس ما هم مجلس کردهای سوریه نیست.
وی یادآور شد: در حال حاضر که کشور بیش از همیشه به وحدت و همدلی نیاز دارد طرح چنین مسائلی در مجلس درست نیست، نباید در مجلس به مسائل قومیتی دامن زد و در مودت و همدلی خدشه ایجاد کرد؛ من فرزند شهید هستم و پدرم به دست تروریست‌ها شهید شده است بنابراین به خوبی به این موضوع واقف هستم.
اگر به فکر اتحاد و وحدت هستیم نباید چنین مسائلی را از تریبون مجلس مطرح کنیم؛ ترکیه در حال جنگ با ترویست‌ها و افرادی است که در مرزهای این کشور ناامنی ایجاد می‌کند و به دنبال کشتار کردها نیست البته این موضوع به ما ربطی ندارد و مجلس ما هم مجلس کردهای سوریه نیست.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


+ 3 = شش