بهره‌برداری همزمان از پروژه آبرسانی به ۳۸ روستای آذربایجان‌غربی

بهره‌برداری همزمان از پروژه آبرسانی به ۳۸ روستای آذربایجان‌غربی

آراز آذربایجان-با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بهره‌برداری همزمان از پروژه آبرسانی به ۳۸ روستای آذربایجان‌غربی در شهرستان سلماس انجام شد.
آیین بهره‌برداری از ۳۸ طرح آبرسانی در بخش آب شرب روستایی با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، کاظم محمدی اقدم مدیرکل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان محلی در روستای زاویه جیک سلماس برگزار شد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی اظهار داشت: در طول ۶ سال اخیر ۱۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آبرسانی به روستاهای آذربایجان غربی هزینه شده است.
کاظم محمدی اقدم گفت: در این مدت ۲۵۰ هزار نفر از این پروژه‌های آبرسانی بهره‌مند شده و درصد بهره‌مندی روستاهای استان از آب آشامیدنی در طول ۶ سال اخیر ۱۴ درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: تمام آب شرب روستاها از آب‌های زیرزمینی تأمین می‌شوند و میزان لوله‌گذاری آنها ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است و ۶۰ درصد از مشترکین این شرکت نیز کم مصرف هستند.
اقدم گفت: ۳۸۸ روستای استان از آب آشامیدنی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد ریال در طول دولت تدبیر و امید بهره‌مند شده‌اند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه


+ پنج = 8